Skal vi danse exsit og vinneren av stjernekamp..

 

 

Synd med Sophie Elise som valgte og trekke seg fra skal vi danse 40 minutter før sending, men jeg kan jo forstå henne også når hun ikke klarer å finne gleden i noen ting lenger.

 

Jeg hadde ikke klart å bli med på noe slikt i beste sende tid på en lørdagskveld, ikke er jeg pen nok og ikke er jeg flink nok, jeg får gjøre noe jeg kan og det er og skrive på bloggen min blant folk som tar meg som den jeg er. Det er jo noen som dømmer meg nord og ned her også men de tar jeg rett og slett avstand til, så jeg er ikke så dom som jeg ser ut til jeg har mine begrensninger og det veit jeg.

 

Så da går jeg ikke over den grensen så sånn er det med den saken, da koser jeg meg heller med Elvis gutten på en lørdagskveld og ser på skal vi danse og stjernekamp.

 

Det var utrolig bra med hun Ella Marie som vant hele stjernekamp, og den joiken som hun hadde som finalesang den har jeg lært meg en gang. Den er utrolig vanskelig sår og tung og joike, da hun ble ropt opp som vinner så begynte jeg og gråte for det er så fint når en samisk ung dame vinner.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

3 kommentarer
    1. Jeg har kjempevondt av Sophie Elise, og håper hun får den hjelpen hun har behov for. Som toppblogger legger hun et enormt press på seg selv, og hun skal levere og prestere for hvert et innlegg, og i tillegg til bokutgivelse + “Skal Vi Danse”. Det er ikke rart at hun går på en smell, og med liten selvtillit til seg selv blir det nok <3 🙁 Hun er 23 år, og hun fortjener å få det bra med seg selv, og jeg håper hun får den hjelpen hun trenger for å komme seg opp.
      Det var et tøft valg av henne å ta, men kjempebra at hun tenkte på seg selv <3 🙂
      Jeg blir kjempesint når jeg hører at andre tråkker andre ned ved å fortelle dem at de er stygge, og at de ikke betyr noe. Hadde vedkommende stått rett foran meg hadde jeg gjort noe jeg fot kunne angret på!
      Tåler ikke urettferdighet, og blir kjempesint når folk blir behandlet dårlig 🙁
      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin lørdagskveld <3 🙂
      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Ja hun legger stort press på se selv, har litt mange jern i ilden på en gang og da kan man møte veggen og det gjør forferdelig vondt. Ja jeg håper hun får all den hjelpen hun trenger og mer til for hun er ei utrolig flink ung dame.

      Ja men det var det eneste rette for hennes del for at ting ikke skulle bli enda verre en tingene er i dag, og ting kunne eskalere slik at hun blir fullstendig utbrent og da er det vanskeligere å komme seg opp og fram igjen.

      Den har jeg hørt mang en gang, og få høre at man er en byrde det har jeg hørt mang en gang.

      Ja det blir en kjempe fin lørdagskveld/natt.

      Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg