Janteloven drit og dra, les selv og bedøm ut fra det.

 

 

 

 

 

Snart helg var det noen som sa, jeg har faktisk helg hele året vil jeg si. Er uføretrygdet og har ikke jobbet på 12 år, skulle ønske at jeg hadde kunnet jobbe og føle at jeg er til nytte i samfunnet ikke bare et tall i en statistikk som jeg har blitt. Er ikke noe godt å ha den følelsen å ikke være til nytte i samfunnet, men jeg har jo nådd noen mål og det er og få mange lesere på bloggene mine så jeg har vel et spennende liv for noen.

 

Jeg veit at jeg kan fange mine lesere med det jeg skriver, og da må jeg ha en god blogg som folk liker og kommer innom flere ganger for å lese. Det gjør meg glad og noen ganger så glad at jeg tar meg i å tenke at jeg skal komme meg høyt opp på listene innen denne måneden er over. Jeg trenger ikke å bli belønnet med priser på vixsen eller annet, for jeg veit jeg har en god blogg og skal nå langt med den. Det er på grunn av at jeg er 100% åpen og ærlig og 100% naturlig her er det ikke mye tukel med kroppen som silikon og all den andre dritten folk putter i tryne og alle andre steder på kroppen sin, hvorfor skal man putte så utrolig mye giftstoffer i både hue og ræva og se ut som en suge kopp i tryne og mugger som ikke harmonerer med resten av kroppen og ræv som ser utrolig unaturlig ut.

 

Nå har jeg vel fått sakt min mening om tingenes tilstand, jeg står for det jeg har skrevet så dere får bare ta det som det er for dette er min mening.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Sandra Marie: Ja men det er det å føle at en er til nytte lenger etter mange år i arbeid og så sier helsa stopp for det, det er ikke mye moro.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg