Gratulere med dagen vennen.

 

Ja som overskriften sier så feires det fødselsdag her i huset, det er ikke noe rundt tall men enn dog så er det bursdagen til min kjære følgesvenn Elvis som fyller 13 år og da kan man vel si at det er en stor dag.

 

Hver dag er en gave for min del når man har en hund som begynner å bli så gammel som han, så i dag så vanker det noen godbiter til denne gode jubilanten.

 

Han kan jo enda ha noen gode år foran seg, det er jo bare at helsa hans holder. Jeg gruer meg til den dagen han ikke kan være blant oss, det er det verste for han lever jo ikke evig selv om jeg skulle ønske det.

 

Da han kom til oss for 11 år siden så var han en redd liten skjel, men han har blitt en harmonisk og herlig liten kjælen hund som nesten ikke er redd for noen ting annet enn fyrverkeri og tordenvær. Men hvilken hund er glad i disse tingene da, jeg kjenner ingen annet enn jakthunder finnes de også av dem som er skuddredde.

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

10 kommentarer

Siste innlegg