Ett lite tips i en travel hverdag.

 

 

 

Kvelden har nå slått rot her i stua og mine favoritter er med videre i skal vi danse, det har vært ganske stille fra meg i dag men jeg har fortsatt mye på hjertet så det kommer nok en del innlegg i løpet av morgen dagen. Har også hatt annet og gjøre i dag enn å sitte framfor dataen og skrive, jeg må nok planlegg dette med å skrive innlegg til bloggene mine. Jeg skal nok starte med og skrive en del innlegg og sette dem på forhåndsposting, legge dem inn på dato og klokkeslett og da blir de postet på det klokkeslettet du har lagt det inn på du kan også legge inn mange pr dag og da kan du skrive innlegg for hele dagen og så blir de publisert når du ønsker.

 

På den måten så kan du skrive flere i løpet av dagen som du kan poste der og da eller ha dem til en annen dag , sånn kan du ha oppdateringer av bloggen din og ha skrevet innlegget ditt to dager før så du har forbrett deg slik at bloggen din blir oppdatert oftere enn du er inne på bloggen. Det er noe jeg har gjort mye i det siste, for jeg sitter ikke ved dataen hele dagen selv om jeg er uføretrygdet og ikke kan jobbe lenger.

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Snart kvelden her også, men jeg må sitte litt til med isposen på foten. Kjente at jeg hadde litt smerter nå. Jeg har kost meg med “Skal vi danse”, “God kveld Norge” og “Kveldsnytt” i kveld, og mine favoritter også videre 🙂 Tårene mine strømmet ned kinnene da Sophie Elise danset, og hun har klart en ting, og det at jeg forstod at dans handlet om følelser <3 🙂
      Kjempesmart med klokkeslett for å legge inn blogginnleggene. Det har jeg gjort noen ganger jeg også.
      Ønsker deg og Elvis en kjempefin og god natt <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Jeg kjenner at jeg har vært litt lat i dag jeg og.Jeg bare nyter at jeg har frihelg rett og slett.Var en lang tur med hundene før jeg var ute med venner og spiste en hyggelig middag tidligere i kveld,det er vel det jeg kan skryte på meg å ha gjort i dag.
      Jeg har lagt ut innlegg til publisering på visse dager og klokkesletttidligere,men for meg var det ikke så praktisk fordi at jeg ikke alltid hadde mulighet for å følge opp med en gang.Nå skriver jeg og publiseres med en gang og det passer meg mye bedre ettersom jeg da kan følge opp kommentarer en stund etter at jeg har postet innlegget.
      Jeg begynner i ny jobb på tirsdag og det gleder jeg meg til så det er stort sett det jeg har i tankene nå om dagen og at min datter flytter ut hjemmefra om noen uker.Det er to store og positive begivenheter begge deler.Jeg er glad for at min datter føler at tiden er inne for å stå på egne bein og klare seg selv mens jeg får rollen som “usynlig” sikkerhetsnett og det er en rolle som jeg vil trives svært godt i 🙂
      Nattaklem fra synskepeggy.

    3. Livet mitt som klarsynt.: Ja men man må jo nyte frihelger eller fridager i det hele tatt, men du har jo gått en lang tur med hundene, og så har du jo pleiet vennskapet ditt med å ha vært ute og spist hørtes veldig kos ut. For min del så er det lurt å gjøre det slik, og så sette av tid til å svare på kommentarer når jeg får tid der også har jeg tenkt å sette en plan om å gjøre det en time midt på dagen og litt på kvelden.

      Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine.

    4. Toril sin hverdag med musikken: Ja mine favoritter er med, hun Sophie Elise har bare blitt utrolig flink.

      Ja det er smart med disse dato og klokkeslett så man kan forhånds poste innlegg og de blir postet når jeg ønsker.

      Det ble ikke mye søvn i natt, men sånn er det noen ganger.

      Klem fra meg og Lille Elvis gutten til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg