Dagen i dag, og du får til det du vil med litt insats.

 

Herregud så godt at det er blitt kveld, i dag så har jeg nesten bare sittet og svart på kommentarer. Har tatt noen grep på bloggene mine, det er ikke noe som dere vil merke annet enn at det blir postet flere innlegg enn vanlig. For nå skal jeg opp og fram både her og på den andre bloggen min, så dere får vente og se hva som blir resultatet for jeg skal ikke røpe noen ting.

 

Men har jeg bestemt meg for noe så får jeg det til, sånn er det bare med den saken for nå har jeg bestemt meg for det.

 

Nå skal jeg se på tv og det blir på NRK for der er det gullrekka, og så er det litt av Skavland og senkveld på tv2.

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

8 kommentarer
    1. Avslppaende fredagskveld her også. Idol står på, og jeg er imponert over ungdommene hvor flinke de er 🙂 Enn at det ikke var Idol da vi var ung! De har gått glipp av mange idoler av vår generasjon 🙂 He, he, he 🙂
      Det er kjempegodt med helg, og den skal nytes for fullt. Her er stearinlysene tent, og det er kjempekoselig 🙂
      Ønsker deg og Elvis en kjempefin fredagskveld, og ei kjempefin og god uke <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Jeg sitter nå og ser på Norge rundt og har nettopp spist middag, ja de gikk nok glipp av mang et idol.

      Jeg koser meg med blogg og tv + Lille Elvis gutten da.

      Ønsker deg og dine er riktig fin fredagskveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    3. Hei,hei og god fredagskveld Aud Marit 🙂
      Det er en rolig fredagskveld her hos meg og.Datteren min er reist på kino med venninner og jeg ser på Idol i påvente av at regnværet gir seg litt så hundene får kveldsturen sin uten å bli alt for våte,de vil som regel ikke gå så langt i dårlig vær,bare ut å gjøre det nødvendige og så inn i varmen igjen.
      Min favoritt på Idol er Kristian,men det er nok fordi at han sang en av mine favorittlåter på audition og da er jo jeg solgt.En god nr to-favoritt er Andrers,men det er mest på grunn av hans herlige personlighet.
      Ellers ser jeg at Eplekjekka er rundt og troller på blogger igjen,det har vært noen forsøk på trolling i min blogg også,men de fleste forsøk på trolling fra den kanten er stoppet av spamsperren,jeg gidder ikke dramaet til Eplekjekka nå.
      Ha en flott fredagskveld,du og Elvisgutten 🙂 Klem fra synskepeggy.

    4. Livet mitt som klarsynt.: Rolig kveld her også, jeg har fått min dose fra den trollkjæringa der i dag. Men hun får bare holde på, jeg har gjort det slik at alle kommentarer blir direkte postet på bloggen min så folk kan se hennes harselering.

      Ønsker deg og hundene en riktig flott fredagskveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    5. Ei_heks: Tusen takk, ja viljen er halve veien og gjennomføring er resten av halvparten.

      Ønsker deg en kjempe fin lørdagskveld og helg.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg