Nå får nok være nok , smerter og dårlig nattesøvn.

 

 

 

Denne natten har vært et smertehelvete uten like, og jeg bare ønsket at denne natten snart var over. Så når jeg så lys i stua så sto jeg opp og starte dagen og det var klokken 07.00 noe tidlig, og smertene har vedvart overalt ingenting som hjelper ikke en gang mine smertelindrende medisiner.

 

Så jeg gikk en morgentur med hunden min Elvis, ingenting hjelper ikke en gang å bevege seg det gjorde det bare enda verre. Var så ille at jeg ikke engang klarte å holde telefonen så jeg fikk tatt noen nye bilder, så jeg har i dette innlegget måtte ta i bruk et bilde fra i går men det går vel bra.

 

Så her i huset blir det ikke gjort mye i dag annet enn å ligge på sofaen og se på tv, gå de turene som lille Elvis trenger så får en se om det hjelper i løpet av dagen. Er ikke så mye annet og gjøre for jeg har ingen annen måte og gjøre med det, for i dette landet så har de faktisk ikke godkjent de medisinene som jeg må ha for og få et bedre liv. Jeg må jo bevise at jeg får 100% bedre livskvalitet men hvordan får man bevist det uten å få prøve disse medisinene, de koster alt for mye for min del for jeg må faktisk betale det selv og 250000 kroner i måneden har ikke jeg mulighet til å punge ut med for og prøve dem.

 

 

 

 

Nå skal jeg ta mine smertelindrende medisiner og så skal jeg og denne lille karen, legge oss på sofaen og se om jeg får en time på øye for nå får nok være nok.

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

8 kommentarer
    1. frodith: Ja men jeg har lært å leve med det, men det er noen ganger at nok er nok for meg også.

      Ønsker deg en riktig god fredagskveld.

      Klem fra meg og Elvis til deg og dine.

    2. Huff <3 🙁 Kjedelig at du har det slik, og jeg kjenner til hvordan du har det <3 🙂 Jeg kjenner til smerter, for jeg har kronisk betennelsesreumatisme. Plutselig uten at jeg er klar over det dukker det opp akutt betennelse i et av leddene mine. Nå er det skulderen min som er betent, men trener til fysioterapeut fremover før jeg skal tilbake til fastlegen.
      Nå har jeg treningsforbud i to uker etter operasjonen i foten. Kjedelig, men jeg får slappet godt av ved å lese bøker, lese blader, høre på musikk og se litt på TV 🙂
      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    3. Toril sin hverdag med musikken: Ja det med leddbetennelser veit jeg godt hva er for det er noe jeg som har leddgikt også har til tider.

      Ønsker deg og dine en riktig god fredagskveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    4. Helene Cecilia: Ja det er skikkelig kjipt. Syn at du har det slik, jeg unner ingen å ha sånne dager.

      Ønsker deg en fin kveld og natt.

      Klem fra meg og Elvis gutten han er en hund.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg