Vil du bli ukensblogg her på bloggen min.

 

 

 

Jeg ønsker og sette pris på mine lesere ved å ha en ny ukens blogg, og alle kan melde seg på uansett hvilken bloggportal du blogger fra så kan du melde deg på. Jeg skriver en omtale om bloggen din og linker opp til den i et innlegg på bloggen min når jeg har trukket ut ukens blogg og ukens lesere.

 

Som dere sikker leste så trekker jeg ikke ut bare en jeg trekker en ukens blogg og to til tre ukens lesere, så det er bare å melde seg på ved og skrive jeg er med i kommentarfeltet under dette innlegget du må nesten sette blogg adressen din slik at jeg kan gå inn og lese på bloggen din.

 

Jeg trekker den på søndag så dere har god tid på dere til og melde dere på.

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

 

12 kommentarer

Siste innlegg