Da setter jeg igang en ny ukensblogg.

 

 

 

 

 

UKENS BLOGG.

 

Ønsker du å bli ukens blogg eller ukens leser på min blogg, jeg er ikke noen toppblogger med høye lesertall. Har mange fast og trofaste lesere, de trofaste leserne jeg har er folk jeg stoler på og vil sette litt pris på dem og dere som har kommet til i nyere tid.

Jeg trekker denne ukens blogg på onsdag 03.09 og da får vinnerne en omtale og en direkte link til sin blogg i et innlegg på bloggen min.

 

Derfor så vil jeg sette i gang en ukens blogg konkurranse, det er ingen regler og alle kan melde seg på du behøver ikke å blogge her inne på blogg. No alle bloggere kan melde seg på.

Du melder deg på ved og skrive jeg er med i kommentarfeltet.

 

Jeg trekker en ukens blogg og to til tre ukens lesere får se hvor mange som melder seg på.

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

Så hiv dere med da vel

10 kommentarer
    1. atlelundhaug.no: Jippi dette var kult at du ville være med, jeg fant ut at jeg bare måtte prøve den videoen som jeg la ut i går kveld. Den som ikke våger vinner heller ingenting.

      Du er notert trekker på onsdag til uka.

    2. Toril sin hverdag med musikken: Jeg håper også på en del påmeldte, og det jeg skriver er jo det jeg får ut av å lese bloggene til de som melder seg på og de fortjener hvert ord.

      Ønsker deg og dine en kjempe fin og fredelig torsdagskveld og natt.

      Klem fra meg og Elvis

    3. annebe: Nei det er ikke for sent å melde seg på fristen er på onsdag for da trekker jeg, så fint at du vil være med. Så nå er du notert og er med.

    4. Hei,hei 🙂
      Jeg har lest bloggen din fast siden du begynte å blogge her – og du er en av svært få blogger jeg leser fast,du er en av fire faktisk.
      Jeg syns at bloggen din har blitt bedre og bedre og særlig likte jeg dine videosnutter 🙂
      Du er flink !
      Så jeg melder meg på jeg og.
      Ha en flott lørdag og god helg 🙂 Klem fra synskepeggy.

    5. Livet mitt som klarsynt.: Å tusen takk for din gode kommentar, det har jeg tatt til meg.

      Du er notert jeg trekker ut denne ukens blogg på onsdag.

      Jeg ønsker deg en riktig god lørdagskveld og helg.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg