Fremsnakk 1 av 3 i helgen.

 

 

 

Framsnakk av en blogger fra en annen bloggportal, å grunnen til det er at da jeg blogget på den portalen NOUW da fulgte jeg henne. Hun har en utrolig fin blogg som hun skriver om livet sitt og hundene sine, og hun har mange fine bilder og gode tekster og hun skriver så utrolig godt og levende at du føler at du er med på turene hennes og i det hun skriver. Akkurat nå så har hun nok et forferdelig uvær med vind og da mener jeg mye vind der hun bor, hun bor i Bergen og det er tydeligvis ikke så ille der nå.

 

Hun er ei utrolig herlig dame, og hun kommer med mye godt i sine kommentarer til andre. Hun er et godt og forståelsesfullt menneske, så ta en tur inn og se selv.

 

Ta en tur innom bloggen hennes på linken som kommer på slutten av innlegget.https://nouw.com/vibeke

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

 

9 kommentarer
    1. Åååå! Takk! ❤ Så koselig det var å lese! Dette setter jeg pris på 🙂 jeg bor i Bergen. Uværet er ikke så ille her nå, verre sør- og østover nå…litt skummelt med alt dette ekstremværet som er.
      Håper dere slipper unna det verste. Ha en fin helg!

    2. Vibeke: Å jeg trodde du bygde hus i nærheten av Lindesnes, men da husket jeg feil på det punktet. Men da er det klarere skal rette det opp. Det var godt og høre at dere ikke har så dårlig vær som jeg trodde.

      Det er en liten trekk i lufta men det er ikke så ille her heller. Ønsker deg en fortryllende helg.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    3. Toril sin hverdag med musikken: Bare hyggelig, ja hun er en kjempeflott blogger med mange gode innlegg og ikke minst så har hun så mange flotte og levende bilder.

      Jeg ønsker deg og dine en kjempe fin fredagskveld, og en fortryllende helg. Håper dere slipper unna uværet som herjer.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    4. Doc&Dask: Ja og det skulle bare mangle, for hun var den bloggeren jeg fulgte når jeg blogget der inne og jeg følger henne der inne enda jeg er ikke så aktiv der inne lenger av mange årsaker. Men jeg følger hennes blogg og leser den nesten hver dag, hun er med i en gruppe på facebook som vi er medlem i. Ja bloggen hennes er veldig fin.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg