Høst, sol, vind og litt om dagen min.

 

 

 

Hei alle mine faste lesere, i dag har vi hatt en kjempe nydelig høstdag med sol men også en del vind men det får jo bare være. For vinden får vi ikke gjort noe med, det er faktisk godt at en ikke får gjort noe med været skulle jo ønske at jeg kunne ha stoppet vinden i noen minutter.

 

I det fine høst været så gikk jeg og Elvis en tur til min mor på sykehjemmet, noe som ble veldig koselig for når det er så nydelig vær så gikk vi en tur alle tre. Med andre ord så var det bare jeg som gikk for hu mor sitter i rullestol og Elvis vil ligge på fanget hennes hele tiden når vi er hos henne, det er jo godt for henne og komme seg ut en tur fire ganger i uken så lenge været tilsier det.

 

Så da det ble formiddags mat så var det på tide for meg og Elvis gutten å komme oss hjem, da vi kom hjem så la jeg meg på sofaen for å slappe av litt men jeg sovnet som en stein men da trengte jeg det vel da.

 

Da jeg våknet så gikk vi ettermiddagstur som dere kan se på mitt innlegg før dette, for da tok jeg opp en video av noe av turen i alle fall. Nå sitter jeg og ser på tv men jeg har så mye å tenke på om dagen at jeg får ikke med meg hva som skjer på tv akkurat nå, men nå er det bare å samle tankene og få med meg ni nyhetene nå de starter.

 

Takk for at du stakk innom bloggen og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

8 kommentarer
    1. Kjenner av og til at det er vanskelig å konsentrere seg, og særlig når det er perioder hvor det er mer hektisk enn andre dage.
      Du er jammen kjempeflink å besøke til mor <3 🙂 Søsteren min og jeg besøker min mor to ganger i uken hver, og hun blir kjempeglad for besøk. Synes det er kjempekoselig å gjøre min mor glad <3 🙂
      Regner med moren din synes det er koselig å få besøk av Elvsigutten også <3 🙂
      Det var et kjempekoselig innlegg du har skrevet <3 🙂
      Ønsker deg og Elvis en kjempefin tirsdagskveld <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Ja det er også vanskelig når man har hundrevis av tanker som kverner rundt i hodet også.

      Ja hun syntes det er veldig koselig å få besøk av oss.

      Jeg ønsker deg og din en kjempe god tirsdagskveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    3. Alle årstider har sin sjarm, men jeg synes høsten er fantastisk Da klarer man å finne roen etter en overaktiv sommer, hvertfall når den har vært så varm som den har vært nå. For meg som er laget for +15 grader, har det vært ulidelig.
      Nå gleder jeg mer til jul og høst- og vinterstormene. Jeg er en av de raringene som liker når naturen herjer, selvsagt innenfor rimelighetens grenser og uten ødeleggelser og tap av menneskeliv.
      Ha en kjempefin blogghøst videre. Det er alltid kos å stikke innom bloggen din <3

    4. Janne: Ja en må jo det, hvem var det som har stått for alt når vi var små. Så jeg ser det slik at da får jeg gjøre det jeg kan for henne nå, og jeg er jo for det meste fri for jeg er uføretrygdet og går bare hjemme.

    5. Den Glade Fotografen: Ja jeg liker høsten og vinteren for da er det kaldere enn på sommeren, jeg er ikke så glad i høst og vinterstormer grunnen er at det er så mye trær her på Østlandet. Ja for det er ikke så veldig mange trær der jeg er oppvokst i Vardø i Øst Finnmark.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg