Ja i kveld skal Sophie Elise på kjermen igjen blir spennende..

 

 

I skrivende stund så er det en time igjen til mitt lørdagsprogram nummer en, og det er skal vi danse det blir spennende og se hvordan våre bloggere gjør det. For å si det slik så har jeg min favoritt av de to, det er vel ingen overraskelse at jeg håper på at Sophie Elise som er min favoritt både på blogg og i skal vi danse håper hun vinner hele skitten.

 

For å si det slik så overrasket hun meg stort forrige lørdag i positiv retning. Etter at hun hadde tatt vekk restilanen som hun hadde i leppene sine så vil jeg si at hun er blitt en utrolig vakker ung dame, hun kan jo smile med hele ansiktet ikke bare øynene for rundt munne så så hun ut som en fisk på land før hun fjernet den. Hun er jo en spretten liten snelle den dama og hun har god rytme i kroppen, noe en må ha men hun må roe det ned litt for hun så ut som en durasell kanin sog spant rundt i et utrolig tempo med utrolig god rytme.

 

Så nå er det bare for meg og få gjort ferdig vegetar tacosen min, og bare vente og se hvem som går videre etter dette programet.

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake..

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

10 kommentarer
    1. Fruglutenfri: Ja jeg skal kose meg med skal vi danse og vegetar tacos.

      Ønsker deg og dine en kjempe fin lørdagskveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    2. Bbodil.blogg.no: Ja sant det, tusen takk for en koselig kommentar. Ønsker deg og dine en riktig god lørdagskveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten ( hunden min.)

    3. Jeg har også sett “Skal vi danse”, og jeg blir imponert over Sophie Elise. Hun er i sitt rette element, og jeg unner den jenta at det går bra, og at hun kommer lengst mulig 🙂
      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin lørdagskveld <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Toril sin hverdag med musikken: Ja jeg er også imponert av den unge dama. Rette element ja det er hun virkelig, håper hun vinner hele greia jeg for det er henne vel fortjent.

      Klem fra meg og Elvis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg