Au så vondt i natt så var jeg to timer på legevakten.

 

 

I dag morgens så hadde jeg ikke lyst til å stå opp og ta fatt på dagen, for jeg satt på legevakten for å få hjelp for jeg hadde så kraftige smerter i alle store og små ledd i kroppen. Å jeg fikk god hjelp fra legene på legevakten og på sykehuset de tok mange prøver, på to timer fant de ut hva det var og det var det jeg mistenkte det var leddbetennelse i alle små og store ledd. Med ryggen i tillegg så det gikk ikke så lang tid å finne det ut, de har jo journalen min og der kan de lese at jeg har leddgikt med gjentatte leddbetennelser så de gikk rett på sak og fant det ut fort. Fikk antibiotika og resept som jeg kan hente ut på mandag, så når jeg gikk fra legevakten klokken 04.00 på morgenen i dag fikk jeg med meg nok tabletter så jeg har til mandag. Så var det og lufte lille Elvis gutten min så han fikk gjort det han skulle før jeg fant senga, så og våkne før klokken 09.00 var ikke enkelt. Vondt som et helvete var det også, men jeg kom meg opp til slutt.

 

 

 

Så var det bare og komme seg ut på tur, det var ikke så fint vær som på dette bildet for det regnet som om himmelen var åpen. Derfor fikk jeg ikke tatt noen bilder, så jeg måtte ta et fra arkivet mitt. Vi gikk en tur som vi vanligvis bruker en time på men i dag så brukte vi to timer, men vi fikk jo gått en tur uansett hvor vondt det var å gå på tur i dag. I dag så gikk jeg ikke for min del men for Elvis sin del så han fikk gått på do og gjort det han må etter en lang natt, så sånn er tingenes tilstand i dag er til og med vondt å skrive et innlegg til dere som leser bloggen min.

 

Får håpe dere holder ut med meg i kveld skal ikke syte mer nå så nå avslutter jeg her.

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Huff 🙁 Det hørtes vondt ut 🙁 Smerter er vondt, og de er alltid verst om natten når kroppen slapper av.
      Håper virkelig at du får en bedre natt i natt <3 🙂
      God bedring, og tenk først og fremst på deg selv <3 <3 <3 🙂
      Ønsker deg og Elvis en kjempefin fredagskveld <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Toril sin hverdag med musikken: Ja det er utrolig vondt, det hadde vært veldig murende i hele går så jeg skjønte at noe var feil, men når kvelden kom kom både feberen og smertene ble enda verre. Ja natten blir nok bedre for jeg tar 2 smertestillende tabletter og legge seg.

      Det blir bedre, i morgen skal jeg til min mor. Ja jeg skal prøve og tenke på meg selv, men det er ikke noe jeg klarer først andre så meg selv.

      Takk Ønsker deg og dine det samme.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg