Mett av mindre porsjoner, her er middagen min i dag.

 

Jeg hadde min kjøtt frie middag, noe som er helt nydelig og god en annen ting er at du blir helt utrolig mett av denne porsjonen. Og jeg har ikke spist noe annet en vegetar mat siden 1 september, og kroppen min har blitt veldig mye bedre form så hvorfor ikke. Så hvorfor ikke da gå over til det og kanskje ha en fiske middag i uka og se hvordan det fungerer, men reagerer kroppen på det så er det jo bare å gå over til et helt vegetarisk liv.

 

 

 

 

For hvorfor la maten være det som gjør kroppen og skjele i dårlig for, det er noe jeg ikke akter å la skje for det har vært en helt vidunderlig uke som ikke har gjort meg så tung i kroppen. Og da man blir mettere av mindre porsjoner når.

 

Takk for at du stakk innom bloggen min og velkommen tilbake..

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Toril sin hverdag med musikken: Ja dette var jammen godt, og så blir man så godt mett. Man føler seg også mett lengere enn ved en kjøtt middag som man blir tungt mett og fortere sulten igjen.

      Sundt er det også.

      Vi har til nå hatt en utrolig fin onsdagskveld.

      Ønsker deg og dine det samme.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg