Planer for helgen med mer.

 

 

 

 

Yes nå er det endelig en helt vanlig fredagskveld med Norge rundt og beat for beat med Atle Pettersen, og det er et tydelig tegn på at det er høst. I dag så er det nøyaktig fire måneder til julaften, jeg skal også i år ha jule fri sone i min leilighet. Ellers så har jeg ingen planer for den høytiden, må i alle fall spare mer penger hvis jeg skal ha råd til å feire jul.

 

 

Men i år skal jeg i alle fall feire den hjemme med litt god mat og noe godt i glasset, skal ha alkoholfri juleøl fra Munkholmen for det er det beste alternativet. Da var det nok om julen, vi er da fillern meg ikke kommet lenger enn til august og da er det da litt for tidlig og begynne og snakke om julen.

 

I morgen skal jeg til min mor og hun er det eneste menneske i min familie som setter pris på meg som den jeg er, det blir veldig kos å ta henne med på tur hvis det ikke blir regn da. Skal også trene med henne litt også slik at hun får syklet litt og beveget seg.

 

Søndag så er det fotballkamp mellom Rosenborg og Strømsgodset som er fra Drammen som ligger litt over en halvtime fra Kongsberg her jeg kommer fra, ikke mye moro og være Rosenborg supporter og de spiller i Drammen jeg heier på Rosenborg og hun på Strømsgodset og jeg står sammen med godset supportere og heier på det andre laget men det driter jeg faktisk i.

 

Takk for at dere stakk innom bloggen min og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!!

 

 

6 kommentarer
    1. Her skal det feires bursdag til bror, det blir koselig også 🙂 Feirer ikke særlig jul vi, koser oss bare litt med ferie og på vår egen måte 🙂

    2. frodith: Gratulerer til din bror og dere får kose dere, blir ikke så mye feiring av julen her heller bare litt god mat og noe godt i glasset alkoholfritt vell og merke. Så det er min måte.

    3. Her er det barneselskap som opptar oss i helga. Håper du får en kjempefin helg sammen med Elvis og mamman din:-)

    4. Fruglutenfri: Gratulerer til den av barna som har bursdag og håper den får det meste av det den ønsker seg da. Så ønsker jeg deg og dine en riktig god fredagskveld og helg.

    5. I helgen er jeg i Sverige, nærmere bestemt Sundvall, for jeg skal på katteutstilling. Jeg har med halvsøstrene Dixie og Hera. Dixie ligger i hotellsengen og sover, mens Hera går rundt om kring og snuser. Det er jo første gang Hera er med på hotell, og dette er kjempespennende hva matmor har tatt henne med på 🙂
      I morgen er det tidlig opp kl.05.00, for å dusje, og veterinærkontroll kl.07.00.
      Det blir julefeiring, men det viktigste for mannen min og jeg å være sammen familiene våre og vennene våre. Vi gir hverandre ikke julegaver, men kjøper oss noe vi begge trenger. Har jo alt vi trenger, og mer trenger vi ikke. Jeg elsker jo å strikke og hekle, og gir bort grytekluter, strikkede kopptuer og tovede tøfler i julegave. Selv setter jeg kjempestor pris på hjemmelagede gaver, for jeg vet hvor mye arbeid som ligger bak.
      Nei til gavejaget og maset. Julen handler om alt annet, og det å ta vare på hverandre <3 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredagskveld <3 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    6. Toril sin hverdag med musikken: Håper det gikk fint på katteutstillingen med Dixi og Hera, og at hun Hera klarte å f noen timer på øyet i natt.

      Dette med julen får bare bli som den blir for min del jeg er enig med deg Nei til gavejaget og maset. Får håpe det er mye fin på tv den dagen, jeg og Elvis skal trives i hverandres selskap.

      Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

      Klem fra meg og Elvis.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg