Jeg er et menneske som elsker mitt eget selskap…..

 

 

 

 

 

Dagen startet før klokken var 06.00 i dag, jeg hadde ikke behov for og stå opp så tidlig men det ble bare slik. For når man våkner klokken 04.00 og ikke får sove igjen så er det bare og stå opp, i natt så sov jeg bare 1 time men slik er det bare noen ganger når smertene er så sterke at det er helt uholbart.

 

Så når klokken var 09.30 så gikk jeg og Elvis gutten en morgentur med omvei, det vil si at vi var oppe hos hu mor på besøk i dag noe som er veldig koselig. For hun er den eneste i familien som setter pris på meg som jeg er, men det er noe som jeg gir faen i for vil de ikke ha noe med meg og gjøre så er det deres tap ikke mitt. Jeg klarer meg uten dem så slik er det med den saken, og det med ensomheten som er så stor for min del er at jeg har ikke noen andre som setter pris på at jeg er til her i verden.

 

Men jeg skal da søren meg vise både dem og dere at jeg klarer meg fint i mitt eget selskap, jeg trenger ingen for det er ikke noen andre som vil ha noe med meg og gjøre men det får være deres sak ikke min.

 

Takk for at dere stakk innom bloggen min og velkommen tilbake..

 

VI BLOGGES FOLKENS!!!

8 kommentarer
    1. Helt enig i det med det med søvn. Får jeg ikke sove, så står jeg opp. Ikke greit å ligge å vri seg. Så koselig med besøk hos mor, jeg er hos min så ofte jeg rekker. Hun bor 4 mil unna. Men alltid koselig 🙂

    2. frodith: Ja det er bare å komme seg opp og ta seg kaffe og for min del en røyk. Min bor 1 times gange fra oss, når hun bodde hjemme så hadde jeg 3 minutters gange. Alltid koselig ja det er det.

      Ønsker deg og dine en riktig god torsdagskveld..

    3. Det er ikke mange som kan si,helt ærlig,at de liker sitt eget selskap og trives med det,så det skal du ha stor respekt for 🙂
      Mange sier at de trives i eget selskap,men like mange ganger avslører de som sier det at de lyver med det de gjør.
      Du må ikke snakke deg selv ned så mye,du har mye flott å bidra med,iallefall det jeg kjenner deg gjennom bloggen 🙂
      Ha en fin kveld 🙂 Hilsen synskepeggy.

    4. synskepeggy: Takk, det er jo noen ganger ensomheten blir stor men da er det angsten og depresjonen som prater for meg.

      Jeg veit at jeg prater og snakker ned meg selv av samme årsak, ja slik du kjenner meg igjennom bloggen er veldig lik slik jeg er i virkeligheten.

      Det blir en fin kveld og håper du også får en fin torsdagskveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    5. Lite søvn er pyton ! Jeg trives godt i mitt eget selskap jeg også..men jeg har jo mannen min som jeg er sammen med når han ikke er på jobb ! Og jeg har folk jeg kan møte å ta en kaffe om jeg har lyst..men stort sett velger jeg å være for meg selv da jeg trenger mye tid alene etter jeg ble syk..:) Jeg og andre som er innom bloggen din setter jo pris på at du er her på blogg.no da ..Klem <3

    6. annebe: Jeg veit en del om den sykdommen Me som du har, for man måtte lære om det når jeg gikk på skolen. Har også en nabo som har den, og hun trenger hjelp til å få handlet. Jeg vil bare takke for at dere som er innom bloggen min setter pris på at jeg er her inne.

      Ønsker deg og dine en riktig god torsdagskveld.

      Klem fra meg og Elvis gutten.

    7. Jeg også trives godt i mitt eget selskap samtidig er jeg avhengig av å være sammen mannen. Alt til sin sid. Når jeg f.eks er på katteutstilling synes mannen min det er godt å ha huset for seg selv, og når han av og til er bortreist er det godt å ha huset for seg selv. Da gjør jeg så mye som f.eks å vaske og bake.
      Jeg er den personen som liker å ha folk rundt meg, for jeg er sosial med familie og venner. Samtidig innrømmer jeg at det er godt med alenetid 🙂
      Kjempekoselig at du blogger <3 🙂 Du har en koselig blogg 🙂
      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene
      (På hotellrommet i Sundsvall i Sverige)

    8. Toril sin hverdag med musikken: Jeg har pent blitt nøtt til å bli glad i mitt eget selskap, har jo ingen andre enn Elvis å dele det med. Har ingen familie som vil være i mitt selskap, jeg liker å ha folk rundt meg det er bare det at folk ikke vil ha meg rundt seg.

      Takk for at du syntes at jeg har en koselig blogg. Ønsker deg en riktig god fredagskveld og god helg i Sverige.

      Klem fra meg og Elvis..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg