Er jeg bra nok eller ikke??

 

 

 

 

 

 

Jeg er et menneske med tanker og følelser, og har et ønske om å bli godtatt. Men det er vist veldig vanskelig for noen og ta meg som jeg er, for jeg prøver ikke og være noen andre enn meg selv 100 prosent hele tiden.

 

I min familie er det vist veldig vanskelig og bli godtatt som man er, jeg er faktisk ikke bra nok for dem en gang. Da er det godt at jeg har to som godtar meg som jeg er, og blir glad når de ser meg nå lurer dere sikkert på hvem.

 

Det er min mor som blir veldig glad når jeg kommer og hun setter virkelig pris på at jeg er den jeg er på både godt og vondt. Og så har du lille Elvis gutten som blir veldig glad og lykkelig når jeg kommer hjem om det så er at jeg har vært ute med søppelen som tar to minutter da blir han så lykkelig som om jeg har vært borte i flere timer.

 

Men så har du resten av gjengen som er i familien min de ringer ikke en gang og lurer på hvordan mor har det, og i alle fall så vil de ikke vite hvordan jeg har det har ikke hørt noen ting fra dem på 3 måneder. Gidder ikke de og løfte telefonen og slå nummeret mitt så gidder ikke jeg heller og ringe dem og de vet veldig godt hvem de er så ingen navn nevnes her.

 

For jeg vill ikke ha det på meg at jeg har lagt ut dem på nett, det er vist av sine egne man skal få det eller ikke få det. Litt støtte fra dem hadde vært greit men forlanges ikke, for jeg veit at jeg ikke er bra nok for dem.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

10 kommentarer
    1. Nå er det vel ikke så lett for deg å prate i telefonen med tanke å hørselen din. Så kanskje derfor de ikke ringer?
      Har du prøvd å kontakte dem? Ja gitt lyd fra deg?
      Det kan jo hende at resten av familien din tar kontakt med senteret der din mor bor, eller at de har ringt henne. Er de aldri å besøker moren din, eller bor de langt unna?
      Trist at du skal føle det slik. Prøv selv å ta opp kontakten så finner du ut om det er slik som du føler.
      Jeg har god kontakt med min slekt, men de har det travelt med jobb og alt det de ellers driver på med. Så om jeg ikke ringer dem så hører jeg heller ikke mye fra dem.
      Men jeg vet at de uansett bryr seg om meg, og at de er der for meg. Jeg har jo aldri gjort dem noe som skulle tilsvare at de ikke vil ha noe med meg å gjøre.
      Tidsklemma er en fæl klemme. Og i dag har jo folk mest kontakt igjennom sosiale medier.
      Håper at du ellers har hatt en fin dag <3

    2. poesimylife: Mamma har ikke hørt fra dem hun heller, jeg vil ikke true meg på dem vil ikke de ta kontakt med meg så får det være deres problem.

      De har jo til og med spurt meg de ansatte om når sønnen kommer, så svarer jeg som sant er jeg har ikke peiling.

      Og det lille de oppdaterer på sosiale medier, bryr meg mitt i ræva at hun har bakt eller at hun har vært på trening.

      Vil de ikke ha kontakt så greit for meg, jeg tar ikke kontakt med dem for dem har vel nok med seg og sitt.

      Og jeg er jo vant til og greie alt selv. Det med ensomhet er noe jeg veit hva er og det må jeg bare leve med, så skjer det noe så har jeg bedt sykehjemmet om å ta kontakt med han så jeg slipper og bruke mitt telekort til det.

      Dagen har vært et sant helvete for min del.

      Håper din dag har vært fin.

    3. Synd når det ikke er godt forhold mellom familiemedlemmer. Jeg ringer og tar kontakt med søsteren min ofte, og hun gjør det også. Begge tar initiativ. Vi er gode venner alle sammen, heldigvis 🙂

    4. Uff det hørtes ille ut. Ja noen dager er slik at man lurer på hvorfor man sto opp fra senga. Men slik er det for oss alle av og til.
      Trist å lese at det er blitt slik i din familie. Fint at du har sagt fra at pleiehjemmet tar kontakt om det skjer noe med moren deres.
      Om du kan så er det fint om du fokuserer på positive ting, selv om det kan være vanskelig akkurat nå.
      Du må huske at bak skyene er himmelen alltid blå.

    5. poesimylife: Ja meg tar de kontakt med uansett men nå har jeg bedt dem ta kontakt med han andre broren min med andre ord så jeg slipper det.

      Ja det skal jeg etter hvert det kan jo være at det er bedre i morgen, da blir ikke himmelen blå for det er meldt regn.

    6. frodith: Du er jammen heldig som har en fin familierelasjon og at dere kan ringe hverandre, slik er det ikke her for er man så uheldig at man ringer broderen her så rekker vi CA 1 minutt så sier han at han skal ringe igjen. Nå har det gått over 3 måneder siden han sa at han skulle ringe tilbake etter møtet.

    7. poesimylife: Ja man må jo ha det da, for ellers hadde man jo gått under og lenger ned enn man noen gang hadde vært. Og den gleden skal de fillern meg ikke få, man må jo se lyst på det for jeg bryr meg men ikke så mye.

      God natt og sov godt du også. Her skal det soves godt i alle fall.

    8. Toril sin hverdag med musikken: Tusen takk for det, ja men dett går nok over snart får en håpe.

      Takk for at du er den du er, for du er god å ha.

      Sender deg en kjempe klem fra meg til deg.

      Håper du har en fin onsdag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg