Starter en ny ukens blogg, så hiv dere med da folkens..

 

 

 

Ja som dere ser av overskriften, så starter jeg nå en ny ukens blogg. Jeg er av person slik laget at jeg liker og sette pris på andre, men jeg har ikke økonomi til å ha giveawayer. Derfor har jeg ukens blogg en gang i blant, for på den måten så kan jeg lage en omtale og linke til den bloggeren som blir trukket ut som vinner av ukens blogg. Og i samme slengen så trekker jeg alt fra en til tre ukens leser og de får også en omtale med link til sin blogg i samme innlegg som den som blir trukket ut som vinner av tittelen ukens blogg og ukens leser.

 

Så hiv dere med alle må ha en blogg, jeg veit ikke helt hvordan jeg linker til andre blogg portaler men jeg liker utfordringer.

 

Det er ingen andre regler enn at dere som melder dere på må ha blogg.

Hadde vært fint om dere også vil følge meg da, men det er ikke nødvendig.

 

Denne ukens blogg blir trukket søndag den 12.08, innlegget kommer ut på søndag eller mandag.

 

SÅ HIV DERE MED FOLKENS!!

6 kommentarer
    1. Anonym: Jeg veit hvordan jeg skal linke til dem som har blogg her inne på blogg. No, er ikke helt sikker på hvordan jeg gjør det med dem som kommer fra andre blogg portaler. Men jeg er glad i utfordringer så jeg tar dem imot med glede, kan hende at jeg må jobbe litt ekstra for å klare det.

    2. Jeg blir gjerne med 🙂
      Fint engasjement, men det er “dårlig med deltakelse”. Jeg synes det er litt rart at det ikke er flere som melder seg på hos deg , da du har hatt slikt flere ganger. Det er hyggelig at du ordner slikt 🙂 Jeg håper at det blir flere som melder seg på. Flere enn tidligere 🙂
      Jeg har en konkurranse selv, og det er heller ikke så alt for mye deltakelse der, men noen er det. Du blant annet 🙂 Jeg kommer med vinnerne i morgen klokken 12.00 🙂
      Nå må jeg krype til sengs her, da øynene sklir igjen på meg her. Til og med i sittende stilling.
      Jeg håper at du få en god natt <3

    3. poesimylife: Godt at det er noen som vil være med, ja det har vært veldig dårlig deltakelse på dette. Men jeg tar det ca en gang i måneden, for å se om det er noen som vil være med.

      Gleder meg til å se hvem som vinner inne hos deg, syntes det var spennende med den konkurransen din klarte i allefall noen.

      Ja det er ikke lenge til at senga mi får besøk av meg for jeg skal til hørsels legen min i morgen tidlig, så det er nok best skal til han klokken 09.01 og så må jeg på tur med Elvis først.

      Så jeg ønsker deg og dine en riktig god natt.
      Klem fra meg og Elvis gutten..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg