Da får en finne sengehalmen og svige seg rundt….

 

 

 

Dagen i dag har vært en ny dag med stekende varme fra en sol rik og skyfri himmel, nå ønsker jeg meg en dag som blir litt overskyet og litt lavere temperaturer for nå har vi hatt nok av det gode. Men jeg er nok den eneste som mener dette men det får jo bare være, for jeg er nå noe sliten av og ha det så varmt om natten så en ikke får sove.

 

 

 

Men nå har jeg tenkt og kneble beinhaugen og krype under et laken og se om jeg får en time eller to på øyet før jeg må stå opp igjen, så nå har jeg tenkt til å ta en titt på baksiden av øyelokkene. For nå glir dem igjen hele tiden så det tar så lang tid å skrive dette korte innlegget, men jeg får vel nå avslutte med og si god natt til dere alle mine lesere.

Vi blogges i morgen da er det en ny måned med nye muligheter... 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg