Ja jeg er på ferie i byen.

 

Ja vi er på ferie i byen vi på et sted som kalles lågendalsmuseet  i Kongsberg og det er et kjempe fint sted og være i sommer, og det kommer mange som kommer og hilser på meg og mammaen min.

 

Er her sammen med flere venner som sauer og lam, geiter og killinger, noen høner og kanin det kommer også kuer og gris, så vi blir mange av oss men en ting er helt sikkert at jeg koser meg.

 

 

 

 

 

Dette innlegget er ikke sponset på noen som helst måte, det går ann og kjøpe egg fra de brune og fine hønene som er her og de får dere kjøpt i resepsjonen. Der får dere også kjøpt is og hjemmelagede sukkertøy som er utrolig gode, det er også mulig å kjøpe kaffe og muffins og brus. Så dette er et idyllisk sted som ligger fem minutter og gå til sentrum mitt i byen.

4 kommentarer
    1. Toril sin hverdag med musikken: Det er kjempe fint og så er det bare to minutter å gå bort dit og se på alle dyra og spesielt de fine hestene. Ønsker deg og dine en riktig god kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg