Hva kan en skrive om uten å tråkke noen på tærne?

 

 

 

Ja det er mange rare ting som faller ned i mitt hode og da har jeg lyst å skrive om det, men det er jo noen som leser det som om det er noe som er negativt mot dem som person eller dems blogg. Det er jo ikke noe som er myntet mot noen som person, så det er utrolig mange som tar ting personlig av det jeg skriver. Jeg har sakt unnskyld til ei men det falt ikke i helt god jord bare på grunn av et svar jeg sendte på en kommentar, men det jeg skrev i innlegget var jo godt ment men nei da. Innlegget er på bloggen og heter noe som ikke alt er onsindig ment mot noen. gå gjerne inn og les så får dere se hva jeg skrev, jeg jobbet hart med meg selv før jeg skreiv og postet det innlegget.

 

Dere får ta det som dere vil men mitt spørsmål er da hva kan en skrive om uten å tråkke noen på tærne?

6 kommentarer
    1. Toril sin hverdag med musikken: Tusen takk. Og ja det er et godt spørsmål som jeg har tenkt på lenge. Jeg og Elvis ønsker deg og dine en kjempe fin torsdag)

    2. Du trampet jo atter engang på den bloggeren med å beskrive hvordan person hun er. Jeg vet at du har lett for å ta ting i verste mening. Det er det også flere enn deg som kan gjøre.
      Jeg mener ikke noe vondt med dette. Men om man ber om unnskyldning rakker man ikke ned på vedkommende rett etterpå. Jeg har ingenting i mot deg eller din blogg. Du virker som et fint menneske, selv om du har dine utfordringer. Du får kose deg sammen med guttene dine. Flott at du er forsiktig med bilder av dem.
      God helg.

    3. Anna: Jeg svarte jo bare på en kommentar som var det samme som jeg mener men det er vist ingen som ser det store bilde av alt som blir sakt og gjordt fra hennes kant også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg