Litt om dagen, og planer for sommeren.

 

 

 

 

Dagen i dag til nå har vært nydelig men litt for varmt for både tobeinte og firbeinte, gikk en lang og fin tur på morgenen fant mange tomflasker. Så det blir mye denne uken også og det er jo bare bra, så de får bare kaste tomflaskene rundt seg så kan jeg spare de pengene som jeg får inn på mandager. Det er jo positivt for min del, leve av penger som ikke er med i beregningene for hva jeg skal leve av i uka og kan da få spart alt.

 

Og så var jeg og gikk æren for ei venninne av meg til byen så jeg tjente 200 kroner der også, ja alle kroner inn betyr mer på sparing.

 

Nå skal vi snart på ettermiddags tur og da er det bare og ha med seg to bæreposer og håpe på å finne noen tomflasker, det er godt at panten går opp fra 1 krone til 2 kroner for de små og fra 2,50 til 3 kroner for de store og da blir det mye mer og tjene på å samle og pante tomflasker. Og på festivaler som vi har en av her i sommer så blir det mye fyll og tomflasker og folk som mister penger, så da er det bare å håpe det blir fint vær og mye folk ( Kongsberg Jazzfestival)

 

Og Notodden har jo blus festivalen i august da er det bare og manne seg opp til å dra dit en dag, for å se på folkelivet og samle tomflasker, og elvefestivalen i Drammen er det det samme se på folkelivet og samle flasker. Sommer og slike festivaler er høysesong for oss som samler flasker.

 

Dere får alle ha en god ettermiddag og vi blogges senere.

4 kommentarer
    1. Huff ja, jeg synes synd på dyrene når det er varm, og kjempelurt av deg å gå tur med Elvisgutten om morgenen <3 Han er jo så kjempefin da <3 🙂
      Kattene her finner seg en skygge når det er på det varmeste på solfylte dager, men så varmt har det ikke blitt hos oss enda.
      Ønsker deg og Elvisgutten en kjempefin ettermiddag og kveld 🙂
      Toril

    2. Toril sin hverdag med musikken: Ja om morgen og om kvelden han får jo noen små turer midt på dagen. Akkurat nå så er det 26 varmegrader i skyggen, og da er det for varmt i solen er det 32,4 varmegrader i alle fall på verandaen min så er det det.

      Elvisgutten ønsker kattene en riktig god og deilig ettermiddag og kveld. jeg også ønsker deg og dine akkurat det samme kos dere.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg