Jeg har aldri ment dette som ondsindig mot noen.

 

I dag har det vist stormet rundt meg og min blogg og det var ikke det jeg ønsket med et innlegg jeg skrev i går og over i går men slik ble det, når folk tolker og vrir og vrenger alt jeg skriver men slik ble det. Så jeg vil med disse ordene så ønsker jeg og si unnskyld for at jeg tråket dem på tærne for det var ikke sånn jeg mente det. De får ta imot unnskyldningen min eller så får de la det være, men prøv og ikke ha noe imot meg som person på grunn av noen få ord i et innlegg.

 

Jeg er bare et menneske med følelser og mange tanker som mange av dere andre, og når noen tar ting jeg skriver inn på seg så er det jo bare og krype til korset og si unnskyld for jeg skrev ikke disse innleggene for å såre noen så var det sakt så får dere bare overse meg hvis dere vil men dere får bare dele dette så det kommer til riktig person for hun sa i allefall i et svar på et av sine innlegg at hun aldri skulle gå inn på min blogg lenger så jeg håper noen vil dele eller og si i fra til henne om dette innlegget som egetlig er ment til henne.

 

Jeg leser hennes blogg hver dag og hun skriver mange gode innlegg og jeg ville ha kommentert på hennes blogg men det har jeg ikke turt etter at det har blitt så vanskelig mellom oss på blogg, jeg veit at jeg ikke kjenner henne og hun ikke kjenner meg.
 

8 kommentarer
    1. Den bloggeren har fått ufortjent mye oppmerksomhet og smøring av sitt eget ego.Dessverre har det vært på bekostning av deg denne gangen (også)
      Jeg håper bloggeren er voksen nok til å slette innleggene som skriker etter oppmerksomhet og at bloggeren samtidig gir deg en oppriktig unnskyldning.
      Hilsen synskepeggy.

    2. Bare lurer: Ja hun har det men jeg ment ikke å henge henne ut jeg heller, men det var jo hennes måte og reagere på. hun sier jo at hun har sakt unnskyld for forrige gang, jeg har i alle fall sakt unnskyld til henne nå.

      Tusen takk for en god kommentar og kos deg resten av dagen.

      Hilsen Aud- Marit og Elvis ( godnatt fra meg og Elvis)

    3. Kanskje det er lurt å ikke slette,så har du bevis for hva du har skrevet og hva du har ment.Da er det heller ikke mulig for andre å beskylde deg for noe du ikke har gjort.
      Jeg sletter ingenting og det er fordi at da blir det vanskelig for andre å påstå,anklage eller beskylde meg for noe i ettertid,da står det jo der,svart på hvitt.
      Fin kveld til deg og Elvis også 🙂
      Hilsen synskepeggy.

    4. Se det positive, du har sikkert fått noen ekstra lesere 😉
      Eg prøvde meg på en diskusjon med vedkommende, men makan til kverulering og vri og vende på alt til eget favør. Hun skjønner ikke engang at det å henge ut noen offentlig faktisk er mobbing…
      Stå på og kjør ditt løp du 😉

    5. Doc&Dask: Ja jeg så det, og det har jeg vist lenge. at hun vrir og vrenger på alt som blir sagt i mot henne for og få det til å gå i hennes favør.

      Ja jeg kommer til å kjøre på, for en person skal ikke ødelegge for meg, får håpe hun godtok min unnskyldning .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg