Ikke tigging bare rein fakta.

 

 

 

Nå har det blitt ettermiddag så da vil jeg skrive litt om morgenen og formiddagen min i dag, dagen startet med å skrive et innlegg som jeg postet i dag tidlig og så tok jeg meg en kaffe kopp og en røyk slik at jeg skulle våkne litt. Så gikk turen ut slik at lille Elvis gutten min fikk komme seg ut på do og treffe andre både mennesker og hunder.

 

 

Og den turen gikk vi langs nummedalslågen og koste oss med den veien, vi gikk opp til hu mor så hun skulle få kommet seg ut en tur i det fine været som vi har om dagen. På vei opp til henne fant vi en hel bærepose full med tomflasker og det blir det jo penger av, med min mor så pratet vi og koste oss med kaffe og frukt. Hu mor hadde mye og fortelle fra det bryllupet som var i England i går, jeg hadde ikke sett så mye på det for dagen min i går var helt ræva.

 

Nå har vi akkurat kommet hjem og det med nesten tre fulle bæreposer fulle med tomflasker så til sammen i går kveld og i dag til nå så har jeg funnet 2 søppelsekker og tre bæreposer med tomflasker som jeg skal pante på tirsdagsmorgen, men det kan sikkert bli mye mer for vi har jo en del av denne dagen igjen og i morgen så skal jeg bruke hele dagen og samle tomflasker.

 

Så det blir spennende og pante og se hvor mye det blir ut av disse flaskene, har en full søppelsekk og to bæreposer med store flasker og resten er småflasker så jeg er spent på hvor mye det blir.

 

Nå skal jeg se litt på tv og slappe av på sofaen for det mener jeg selv at jeg er vel fortjent for jeg har ikke sittet stille siden klokken var 09.30, men det er vel noen som mener at jeg er lat og uforskammet som ønsker og slappe av. Men med det smertehelvete som jeg lever med så mener jeg selv at det er fortjent og kunne slappe av litt nå.

 

SÅ VI SEES HER PÅ BLOGGEN SENERE.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg