Nå skal jeg legge meg på lading..

 

 

 

 

Heisan bloggen og alle dens lesere.

 

Jeg ønsker dere alle en riktig god natt, nå skal jeg kneble bein haugen og krype godt innunder dyna. Ta en titt på baksiden av øyenlokkene mine for nå glir dem igjen hele tiden, så det tar så utrolig lang tid og skrive dette innlegget. Så god natt og sov godt alle sammen for det er noe jeg skal gjøre, og da håper jeg at jeg våkner frisk og opplagt i morgen tidlig. Med mye god inspirasjo til noen innlegg til deg bloggen min, og får håpe det blir noen som leser den.

 

Jeg har også åpnet bloggen for kommentarer igjen men jeg har satt innstillingene slik at jeg må godkjenne alle kommentarer, slik kan jeg unngå at de verste kommentarene kommer på trykk noen av dem lar jeg gli igjennom så dere får se noen av dem. Jeg har blokkert en ip adresse som jeg ikke vil ha kommentarer, så da slipper vi flere krangler.

 

Så med det så sier jeg god natt til dere alle sammen og håper dere ikke tok dette innlegget ille opp..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg