Dagen i dag på godt og vondt..

 

 

 

 

Nå er nok en dag blitt til kveld, denne dagen har ikke vært noe god for jeg har hatt et forferdelig tankefull både på godt og vondt. Da jeg var på butikken så fikk jeg ikke handlet noen ting, for jeg fikk angst anfallet igjen ikke fikk jeg puste på en normal måte. Puster fort og svetter noe helt sinnsykt, har også hatt en utenfor min egen kropp opplevelse og det var noe av det mest ubehagelig opplevelse.

 

Morgenen startet med en kanne kaffe og noen røyk, nå er det sikkert noen som setter teen sin i halsen og fingrene løper som bare rakkern over tastaturet, for å kritisere meg for at jeg røyker men det er jo min sak og ikke deres jeg tar meg råd til å røyke. For noe må da jeg få lov til også, en annen ting noe galt må jo jeg få gjøre. Noe må jo jeg få lov til å dø av, for ikke noe annet har hjulpet på den fronten.

 

Dette har vært en av mine mange tanker i dag, det jeg skrev rett over denne linjen. For alle disse smertene og tankene jeg har hatt i dag, det skulle ha vært godt å ha noen å prate med men jeg er jo et nummer i kommunens registre og slik er det bare. Jeg kommer ikke til å få noe hjelp for min psykiske situasjon.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg