Har ikke hatt noen god helg..

 

 

Har hatt en følelse i meg som sier at jeg er helt ubetydelig, og ikke har noe jeg skulle ha sagt. Det gikk så langt at jeg ikke turte og være her på bloggen, for jeg er jo så dum at jeg burde jo ikke skrive noen ting. Så tenkte jeg nå i kveld at det skulle jeg gi faen i og bare sette i gang å skrive for det er jo jeg og min blogg, er jo min sak om jeg vil skrive eller ikke på bloggen min.

 

Men uansett hva jeg skriver så blir det tatt i verste mening det jeg skriver, jeg skriver jo bare mine meninger om en sak og det finnes jo to sider av en sak. Jeg har funnet ut at de som tar dette ille opp, får bare gjøre det for det bryr jeg meg ikke om for jeg skriver det jeg vil når jeg vil.

 

Har i allefall hatt en kjempe fin søndag med mine to gutter i fire timer, det var gode og fine fire timer men det er veldig vanskelig når vi skal reise hver til vårt. Men slik har det jo blitt og da må man jo bare glede seg til neste samvær, det er ikke så veldig lenge til neste samvær nå for det er den 26 mai gleder meg helt sykt til den dagen som er en lørdag.

 

Min eldste skal på leierskole på Tjøme det var noe han gledet seg til, og når han gleder seg så gleder hans gamle mor seg også for her er det alt for barna. Er ikke bare bare og ha guttene i fosterhjem men det var jo den eneste utveien i 2011 for da var jeg så langt nede psykisk, er bedre nå men blir jo aldri helt frisk av det sykdoms bilde men man har dager som er kjempe bra og andre helt nede i det svarteste mørket men det er blitt mindre av de dagene nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg