1 blogg uten kommentarfelt blir en ryddigere blogg.

 

Det å ikke ha kommentarfelt gjør bloggen mye finere og oversiktlig blogg for du slipper å ha alt det som disse anonyme skriver av stygge ting om deg og bloggen din, det er det jeg vil for man blir jo tråkket ned i søla og du føler deg som en stor dritt slik er det i allefall for min del. For det er jo noen som har lagt sitt hat på meg og spesielt det jeg skriver.

 

Det er jo noe som gjør at mange gir seg som blogger noe jeg syntes er veldig syn, for det er mange gode bloggere som blir skremt vettet av disse ondsindige kommentarene og diskusjonene på akkurat deres blogg. Det er spesielt de over førti som er verst så tenk dere godt om før dere skriver noe som helst i kommentar feltet, skriv gjerne det dere mener men da syntes jeg dere kan tenke dere litt om.

 

Følte at jeg måtte sette et filter på det jeg skrev bare for at jeg ikke skulle støte noen i bloggen min, men nå som jeg har stengt kommentarfeltet så kan jeg skrive det jeg vil når jeg vil og det er en god funksjon at det går ann og gå ut fra et innlegg som man ikke syntes noe om og gå videre til neste innlegg som de vil lese.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg