Hvofor akkurat nå.(au da).

 

Nå er det påske og langhelg og gjett hva jeg klarte jo jeg fikk ødelagt en tann, de tennene mine tålte ikke å tygge et knekkebrød engang.

Og det er jo påske nå og min faste tannlege på kommunens tannklinikk har nå påske ferie og jeg går ikke til noen annen tannlege, men jeg må jo spare en del for å få gått til tannlegen. For det og gå til tannlegen er en rå dyr affære så nå må en gå med tannverk i noen uker, men det får jeg bare syke meg opp til et smertehelvete.

 

 

Bilderesultat for Knekt tann

 

 

Må jo bare ta smertestillende og være glad for det er sol og fint vær hver dag og da kan man ikke gå rundt å være sur, smil til verden og verden smiler tilbake får en jo bare håpe.

 

 

ØNSKER DERE EN RIKTIG GOD PÅSKE HELG..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg