Nå skal jeg ta den feberhete kroppen min og gå til sengs.

Da er det på tide å finne senga her i gården, feberen herier og kroppen verker og forkjølelsen river meg helt frahverandre og det er så utrolig slitsomt. 

 

Men med en god nattssøvn så får en håpe på at dagen i morgen blir pitte litt bedre enn i dag, skal jo ikke så veldig mye til det da. 

 

 

Så nå skal jeg kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna for nå er jeg så trøtt og sliten at jeg ikke klarer å holde meg våken lenger, så nå skal jeg ta en titt på baksiden av øyelokkene mine for nå glir dem igjen hele tiden så det tar så lang tid å skrive dette innlegget. 

 

Natti natta på dere allesammen. 

4 kommentarer
    1. Har du også fått den kraftige drittforkjølelsen som herjer. Jeg kan ikke huske sist jeg var så nedsyltet, men trøstet meg med at det ikke var influensaen! Av to onder velger man det minste.
      Ønsker deg god bedring! Jeg overlevde og ble bra igjen, og da gjør du det også. 🙂

    2. Kjære Aud Marit. 🙂
      Jeg sliter med det samme: Influensa på 3.uka på rad. Helt ferdig her. 🙁
      Klarer ikke å sove. Takkk og pris for at det er er OL. Følger med på det om nettene i mellom hostebyene!
      Jeg ser at du tar deg nær av de harde kommentarene ifra Due. Ikke bry deg. Jeg tipper hun sliter med seg selv, og lar frurstrasjonen over sitt eget miserable liv gå utover deg!
      Derav kommentaren om at du ikke er god nok, om du ikke føler at du ikke strekker til.
      God natt, Aud Marit. 🙂

    3. Line: Ja takk for at og lignende går på natten for da har en noe og se på.
      Og tusen takk for en fin kommentar, hoster og harker så jeg tenker stakkars naboene her.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg