Ja det er bare jeg som drister meg inn her.

Jeg har ikke vært inne på bloggen min på en stund nå, så jeg fant ut akkurat nå at jeg burde vise livstegn fra meg. 

 

Har nå vært inne i en tung periode og ville ikke beleme dere med det, har jo fått høre at jeg ikke burde skrive noe om mitt privat liv verken på godt og vondt så da fant jeg ut at jeg ikke hadde noe og skrive om. 

 

Men jeg tror at jeg kan skrive om det jeg vil når jeg vil, uten å legge noe i mellom det er min blogg og da er det min interesse og jeg skriver om mitt liv og da er det greit å skrive om mitt liv og alt det fører med seg. 

 

Så jeg kommer sterkere tilbake i morgen. 

 

God natt alle sammen og sov godt.. 

5 kommentarer
    1. Du skal ikke la andre dirigere og bestemme hva du skal skrive om i din egen blogg. Synes virkelig de fleste blogger om og fra sitt liv, både fra dårlige dager og gode dager.
      Håper du er kommet litt ovenpå nå ang depresjonen din. Det går mot lysere tider, og bare det kan jo føles som en oppmuntring. Gleder meg til kulda slipper taket, så blir kroppen noe bedre, og de hersens strømregningene noe mindre. 🙂
      God natt! 🙂

    2. Veldig bra og spennende innlegg
      mange fine bilder på bloggen.
      du skriver utrolig bra. fortsett med den gode jobben
      Kan du vær så snill ta en tur innom bloggen min :)? Legge igjen en kommentar?

    3. Det er trist at du tar gode råd som kritikk. Er ingen som har sagt du ikke kan skrive om hvordan du har det, men man har reagert på tiggingen. Og kommet med tips og råd for å hjelpe deg. Ingenting er vondt ment, så trist du tar det i verste mening.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg