Dette ser ut til å bli en lang natt.

Ser ut til å bli en søvnløs natt her i huset, har så smerter i hoftene og knærne. Gikk tom for mine smertelindrende medisiner for en uke siden, og får ikke hentet ny ladning før på mandag for da får jeg penger. 

 

Kan bli en kamp om smertene men det skal nok gå bra det, får bare tenke på noe annet så kanskje man får en times søvn i fem tiden slik det pleier å være. 

 

Nå skal jeg ikke plage dere lenger med klagingen min, så jeg ønsker dere alle sammen en riktig god natt. 

 

Fant ikke noe annet bilde enn dette som jeg har brukt en del ganger før, men dere får holde ut med det. 

 

6 kommentarer
    1. Det er lov å klage av og til, vet du. Håper du får litt mer søvn enn en time da. Jeg har også store smerter i natt. Revmatisk. Det er dette forbaska været som endrer seg stadig vekk, som er årsaken. Blir nesten latterlig at jeg knapt klarer bevege meg rundt innendørs, når jeg på en annen dag kan gå noen km utendørs.
      Det er bare å vente på bedre tider :).

    2. Knirk: Det er leddgikt og sjøgrens syndrom som er årsaken her.
      Jeg håper jo på at jeg sovner snart, men det ser ut til at jeg kan glemme det.

      Ja en får håpe på bedre tider, jeg ønsker meg kaldt vær for da har jeg det bedre.

    3. Forferdelig å lese at du går tom for medisiner. Har ikke du blitt uføre? Da fikk du vel penger den 20 januar? Det er kun 4 dager siden.
      Hvilke medisiner får du får Sjøgren syndromet?
      Er det virkelig bedre når det er kaldt. Selv har kroppen min det best varmere det blir 🙂

    4. Due: Jeg får ikke uføre trygden min inn på min konto den kommer inn på forvaltningskontoen på nav . Jeg ser ikke mer enn litt over 6000 kroner i måneden uannsett jeg. Men ikke bry deg om det du dette må jeg klare meg igjennom.

    5. Klart jeg bryr meg. Hvorfor skriver du om det ellers? Jeg leser jo bloggen din, og jeg synes at mye av det du skriver er veldig trist å lese. Om NAV vet at du har behov for medisiner, så regner jeg med at de gir deg penger til noe så viktig som medisiner. Du skal ha så du har til livsopphold, uansett hvor mye gjeld du har.

    6. Huff så trist at du går tom for medisiner 🙁 Ikke noe særlig. Håper likevel at du fikk en natt uten alt for mye smerter <3
      Du skriver at du har litt over 6000,- kr i måneden. Det er er jo under det du har krav på, og du burde absolutt søke om stønad til livsopphold! Hver kommune har en sats hvor mye du har krav på ut fra de faste utgiftene dine som husleie, strøm og mat.
      Ta turen til NAV og prat med dem. 6000,- kr er langt under det som du kan leve på pr.måned!
      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg