JEG HAR ET NYTTÅRSFORSETT ELLER SKAL MAN SI DET ER ET MÅL.

 

Det er rett og slett å ta det som det kommer og hvis noen ikke liker det jeg skriver om, så får man bare ta i mot alle disse kommentarene som har satt meg ut de siste dagene som jeg har slettet det skal jeg ikke gjøre mer nå skal jeg la dem stå og ta det med et smil.

 

Skal med andre ord bli litt tøffere for jeg er ikke så dum som jeg ser ut som er et ordtak som jeg lærte når jeg var yngre, men da ble det sakt i motsatt rekkefølge for da sa folk du er dummere enn du ser ut til.

 

Og jeg skal være flinkere til å oppdatere bloggen enn jeg har vært de to siste månedene, for de to siste månedene så har jeg syntes at alt jeg hadde tenkt å poste virket helt på jorde og at det ikke var vert og poste for da ville nok folk tro at jeg var galen så da valgte jeg heller å holde kjeft.

 

Men fra nå så skal jeg ikke tenke slik lenger nå skal jeg dele det jeg vil når jeg vil på godt og vondt, så med dette så ønsker jeg dere alle ett godt nytt år.

3 kommentarer
    1. Hvis noen ikke liker det du skriver så skal du overse dem, og du har lov til å si fra hvis noen behandler deg stygt på bloggen din. Likevel viktig å skille mellom saklig og konstruktiv kritikk. Hvis man er usikker er det bedre at man spør vedkommende om hva vedkommende mente. På den måten kan man forhindre unødvendige misforståelser.
      Husk at du er over hodet ikke dum! De tankene må du ikke tenke! Du er like mye verdt som absolutt alle andre! Ingen er dumme! Absolutt ingen!
      Ønsker deg en kjempefin og god natt 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg