Jeg vil bare takke en reddende engel.

 

 

JEG VIL TAKKE EN MED BLOGGER SOM REDDET HELGEN .

 

På fredagskveld så skrev jeg et innlegg om hvordan helgen ville bli uten mat, da var det ei som hjalp meg så jeg fikk kjøpt meg mat så jeg slapp og gå sulten hele helgen.

Hun veit veldig godt hvem hun er så jeg skriver ikke noe navn, en ting vil jeg si at det var ei med et stort og varmt hjerte bare ei som man må takke for hjelpen og jeg skal prøve og sende tilbake pengene om en uke for da har jeg klart å spare opp av de få kronene jeg får i uka.

 

Håper det går greit?

 

Tenk om alle kunne hatt et så stort og varmt hjerte som deg du er jo bare snill.

 

HÅPER DERE ALLE HAR HATT EN GOD HELG……

10 kommentarer
    1. Prioritere mat fremfor og SHOUTE, da slipper du og gå på blogg og tigge penger. Hvor mange hundre bruker du på shouting? Hvor mange måltid har du fått istedet for og shoute?
      Bruk pengene dine fornuftig.

    2. ingersform: Det er ikke mye for det er min bror som ga meg telekort i sommer og jeg kjøpte meg et nytt i dag.
      Og du har ikke noe med det vel, pass dine egne saker du så blir det enklere for alle sammen.

    3. Ingersform: Tror du det er kjekt for Aud Marit å be om penger til mat? Det må være en forferdelig situasjon å være i. Da trenger vi ikke å sende nedverdigende kommentarer til henne for å trykke henne ned!
      Aud Marit: Fint at du fikk hjelp. Stå på videre. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg