HERREGUD SOM JEG GLEDER MEG TIL MANDAG…

Ja nå gleder jeg meg til mandag morgen for da kan jeg få kjøpt inn litt mat her i gården for nå er det helt tomt i både kjøleskapet og fryseren min, sånn som det pleier å være mot helg men denne gangen er det verre enn det noen gang har vært. 

 

Og med en krone igjen på kontoen så blir det en lang helg, når man må vente til mandag og man må gå sulten hele helgen. 

 

Nå er det nok mange som vil si at jeg har lagt opp til det selv, men sånn er det ikke regninger og mat til Elvis gutten min går før meg. 

 

Og slik har jeg hatt det helt siden jeg gikk over på arbeids og avklarings penger fra nav, det er ikke noe jeg hadde lyst til men jeg var nøtt til det på grunn av sykdom. 

 

Jeg unner ikke noen å leve på den måten, men må man så må man. 

 

Dette innlegget er ikke sutring og satt på spissen det er min livssituasjon for øyeblikket og det har vært sånn i mange år og kommer til å forbli slik i mange år til. 

Det er fint om noen kan hjelpe meg ved å vipse et valgfritt beløp på telefon nummer 98310949.

 

Ingen er pliktig men det hadde hjulpet et menneske i nød.. 

 

 

DERE FÅR HA EN RIKTIG GOD HELG ALLESAMMEN… 

3 kommentarer
    1. Uff dette var leit å høre. Men du kan jo ikke betale regninger for så å sitte uten mat. Mat til deg og hunden er første bud, og så må du i så fall få utsatt regninger. Jeg vet fra tidligere innlegg at du ikke har så mye å rutte med, men uansett så må du først og fremst ta vare på deg selv. Vet du at fattighuset i Oslo leverer ut mat til de som trenger dette? Jeg vet ikke om det er visse dager, eller om de bringer. Du bor jo heller ikke i Oslo, så jeg vet ikke om de gir hjelp til de som bor andre plasser. På facebook så har de slike hjelpegrupper som levere mat til forskjellige steder. Tror det heter Hjelp oss å hjelpe. Hadde jeg ikke vært opptatt i helgen så skulle jeg ha kommet med litt mat til deg. Men jeg har det dessverre forferdelig travelt denne helgen. Har du ikke noen du kjenner som kan låne deg noen kroner til mandag?
      Jeg håper det ordner seg, og at du får en så koselig helg som du kan få. Dette var meget trist å lese.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg