HERREJERIMIAS SOM JEG OG ELVIS SKAL KOSE OSS……

 

 

HURRA I KVELD KAN JEG OG ELVIS KOSE OSS MED TV OG PIZZA:

 

 

 

Ja dere leste riktig jeg og Elvis skal kose oss med tv og pizza fikk ny tv i dag for min forrige tv tok farvel den 29.09 og det var akkurat en dag før garantien gikk ut så det gikk på garantien, og det var en produksjons feil så jeg fikk en helt ny tv og jeg fikk 659 kr av forhandler i avslag for de hadde ingen tv inne til samme pris.

 

Han mente at jeg skulle få det som plaster på såret for at jeg ikke hadde fått med meg noe låne produkt når jeg måtte vente i hele tre uker på å få noen form for beskjed om hva som skulle gjøres videre, var han snill eller er det sånn det skal gjøres.

 

Så nå skal jeg se på bloggerne på tv2 livsstil og se hvor mye dumt de har fore seg om dagen, og så skal jeg se på farmen for det er et program jeg har savnet å se på for det er høstens beste program som jeg har mistet tre uker av men man kommer vel inn i det igjen for det er jo ny uke der også så det skal jo bli ny storbonde men det blir jo spennende og se hvem som er igjen der nå.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg