ANNA RASMUSSENS BOK BURDE LESES AV ALLE ER MITT TIPS TIL DERE…

 

Jeg har et lite tips til alle det er å lese denne boken for det er en bok om ei jente som hadde det vanskelig med å finne sin rolle i det virkelige livet, og hvor vanskelig det var å finne sin plass og hvordan hun skulle angripe tingenes tilstand.

 

Jeg har ikke kommet så langt i boka der jeg er nå så er hun bare tolv år og røyket og drakk, mitt tips er les denne boken så får dere vite litt mer om henne og hvorfor hun har bygget opp den fasaden hun har.

 

HATERENE OG TRAKKASERERENE:

 

Dere burde også lese boka for da får dere se hva disse dritt kommentarene og truslene gjør med et menneske, redselen for at det skulle skje noe med barnet hennes for noen kunne jo gjøre alvor av truslene som de kommer med man veit jo aldri.

 

Så min mening i denne saken er tenk dere om i allefall to ganger før dere skriver i kommentar feltene til bloggere uansett mener jeg dette eller er det slik jeg vil bli oppfattet av andre.

 

NAKEN:

 

Har ikke noe med nakenhet og gjøre det er en ærlig og åpen bok om hennes liv fra før bloggen og fram til i dag eller rettere sakt for boken gikk i trykken da.

Man får et bilde fra hun er i et års alderen og fram til da boken gikk i trykken, og hadde jeg hatt den jenta boende i mitt område så jeg kunne møtt henne så hadde den jenta fått en god klem og det samme med hennes tre barn for det kan ikke være enkelt å ha en mamma som får så mye pepper som henne.

 

ALLE MENNESKER HAR LOV Å SI SIN MENING:

 

Og her kommer min mening og det er at den jenta er jammen tøff, det kan jeg si nå som jeg har begynt å lese om hennes liv.

 

Tenk dere om alle som har kastet skitt om denne jenta dere har nå tatt fra henne levebrødet men mange av dere kommer vel til å tenke du sitter nå å kaster stein i et glasshus, men jeg har såpass med sosiale antenner og empati at jeg kan si unnskyld Anna Rasmussen jeg mente ikke det jeg sa om deg men jeg var vel ikke den som kastet mest skitt om deg heller det var vel mange som var verre enn meg.

 

SÅ STÅ PÅ JEG HÅPER DU KOMMER TILBAKE:

 

Ta deg en pause nå som det er så mye å gjøre med boklanseringen og pressen, så får du komme sterkere tilbake en gang i framtiden for du har enda mye å gjøre på bloggfronten også.

 

Du er jo enda ung og har små barn som trenger deg så glem ikke det at du er savnet av mange av dine trofaste lesere, men du har vel ikke hatt en skikkelig bloggferie på fem år så det fortjener du.

Og få mye inspirasjon til nye blogginnlegg til du kommer tilbake for det har du jo sakt at du gjør så da gjør du det.

 

DETTE VAR ET INNLEGG OM BOKA OG FREMSNAKKING AV ANNA RASMUSSEN FRA MEG.

12 kommentarer
    1. Jeg har ikke lest boken og jeg kommer heller ikke til å gjøre det,jeg har ikke lest bloggen hennes før nå i det siste og har sett noen snutter med henne på et TV-program.
      Min konklusjon etter å ha sett/lest litt er at her har voksenkontakt som inkluderer sunn fornuft,veiledning og litt kontroll på hva barna foretar seg sviktet og feilet på det groveste.Det nytter ikke å komme å si at hun bestemmer selv,før hun var 18 så gjorde hun ikke det.
      Jeg har en datter på 20,det hadde aldri skjedd at hun hadde fått eksponere seg selv og sine barn på en så hinsides massiv måte,jeg hadde satt foten kraftig i bakken flere år før hun var “myndig”.
      Årsak og virkning,handling og konsekvens er ikke ikke på langt nær utviklet hos ungdommer før de er passert 25 og noen ganger enda seinere,det ser ut for at folk som kunne ha veiledet,gitt råd og omsorg og skulle ha vernet om barnet har vært totalt fraværende her.
      Ikke at jeg skylder på andre,men oppførsel,umodenhet og rett ut sagt dumme avgjørelser kunne,til en grad,vært unngått om ikke enkle(psykiske) fakta om barn og unge hadde gått noen i hennes nære omgivelser hus forbi !
      Men,hun er på god vei til å ha utspilt seg selv fullstendig og jeg lurer på da,hvem skal støtte henne,jeg tviler på at de som feilet så stygt før er i stand til å steppe opp !
      Hilsen synskepeggy.

    2. synskepeggy: Ja er nok enig i mange av punktene, men hvor var foreldrene hennes når hun var yngre?
      Hun har ikke hatt det enkelt i barndommen, for det sitter jeg og leser nå og der var de virkelig ikke så mye på banen etter min mening.

      Du må ha en god onsdag videre og håper du snart blir frisk fra forskjølelsen din.

      Klem fra aud-marit og Elvis.

    3. Jeg kjenner flere som har lest boken, og de betegner boken som en ærlig bok som hun har skrevet
      Du spør om noe viktig hvor foreldrene hennes var når hun var yngre, og hun har ikke hatt det lett i barndommen. Når man vet det forstår man også hvorfor hun har handlet osm hun har gjort. Det hun har manglet er tydelige voksne som skulle ha veiledet henne.
      Med tanke på at jenta er i 20 årene har hun kommet mye lengre enn mange andre unge jenter på samme alder, og hun har sikret fremtiden for ungene sine.
      Ønsker deg en kjempefin ettermiddag 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    4. Toril sin hverdag med musikken: Ja det er noe jeg har savnet når jeg driver å leser hvor var foreldreveiledningen og jenta har jo gjort det mye bedre med sine barn det er sikkert noe hun har manglet i sin strevsomme barndom jeg syntes mer og mer synd i den jenta.

      Du må ha en kjempe fin ettermiddag/kveld du og mann og kattene.

    5. Hjelper lite, når den er så innmari dårlig skrevet. Full av gjentagelser, og det meste har hun skrevet om på bloggen fra før. Hele boka er en stor fjasko.
      Og ja, jeg har både kjøpt og lest den. Satt igjen med en følelse av at jeg hadde kasta bort to timer da jeg var ferdig.

    6. Dette ar et fint innlegg. Det beste jeg har sett fra din side, og i dag 🙂 Jeg har ikke tenkt å lese boken, da jeg selv fikk nok av Anna med at hun begynte å kle av seg og poste filmer av seg selv naken. Noe som ikke passer seg når man har barn. Jeg har fulgt henne på bloggen, og hun er flink. Hun kommer tilbake ganske snart. Og da vil hun igjen havne på toppen. Jeg har ikke noe i mot Anna, men som mor så bør hun ta det litt kuli i svingene. Nakenhet er ikke noe skam, men man skal ikke vise seg sånn i blogg verdenen. Bikini er noe annet 🙂 For det normalt å sole seg med bikini, men ikke å legge gulv toppløs. Det er også normalt å bade i basseng med bikini, men ikke splitta naken og legge det inn i bloggen. Jo man kan bade naken, men da om man er alene eller sammen med kjæreste/ eller ektefelle. Jeg dusjer og bader naken i badekaret, men tar ikke bilder av det! Jenta har sikkert ikke hatt det lett, men om man ikke har hatt noen til å stille opp for seg, så har man uansett ansvar for seg selv etter at man er voksen. Og særlig når man har blitt foreldre selv! Hun er en flink blogger, men det er stunt hun aldri skulle ha funnet på! Kos deg med boken 🙂

    7. Denne boken er på ønskelisten, og jeg kommer garantert til og lese den i nær framtid 🙂
      Håper du har rett om at boken er verdt og lese 😉
      Hopp gjerne innom min blogg også 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg