HERREGUD TÅLER IKKE FOLK NOENTING???

 

 

Jeg har en stund tenkt at tåler virkelig ikke folk å lese andres mening om noen eller om ting å tang, jeg trodde at man hadde ytringsfrihet her i landet og ikke bare skal tåle alle andres meninger om meg for da har vist jeg lært min barne lærdom feil. for jeg lærte at man skulle si sin mening om tingenes tilstand og ikke bare sitte og ta imot dritt.

 

Men folk tror at jeg er i noen gruppe eller noe nei i min blogg er det kun bare min mening om ting som kommer fram og blir jeg sint for at noen farer med løgner om meg så får de høre det, for det er mange løse kanoner her inne har jeg fått merke så husk en ting her på min blogg er det bare meg og ingen andre som bestemmer hva som blir postet ingen andre!!!!!

4 kommentarer
    1. Du kan så si.
      Det gnager vel “enkelte” at du har egne meninger ting og tang her inne, og det tåler “enkelte” ikke. Da kommer de samme beskyldningene om at du ikke kan tenke selv, du er hjernevasket og at du hører til en klan. De vet ikke selv hvor idiotisk og dumt det høres ut å komme med slike påstander.
      Du har lov til å skrive akkurat hva du vil på din egen blogg, og hvis noen er så hårsåre at de tror at innleggene gjelder dem, ja da er det deres eget problem.
      De som farer rundt med løgner vil aldri innrømme noen ting, og de er “feilfri” i deres egne øyne! Alle andre har skylden for noe de selv har begynt.
      Skriv de innleggene du vil, blogg for de som leser bloggen din 🙂
      Ønsker deg en kjempefin mandagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    2. Problemet er at noen tar alt personlig og tror at alt som skrives er myntet på dem.Derfor så ofte mye krangel og ugreie også.
      Men,det er rolig nå,både her og i min blogg,så vi får nyte freden og håpe at vi ikke fyrer opp noen.
      Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg