FIRE TING OG SITUASJONER SOM GJØR MEG SINT OG LEI MEG…..

 

 

DETTE ER FØRSTE TING SOM GJØR MEG SINT:

 

Her kommer det et innlegg om noe jeg har fundert på lenge og vel om hvordan jeg skal legge det frem, for det er mange som bare ser andres feil og tror jeg skriver om har med dem og gjøre, men jeg har sett meg dritt lei på dem som skriver nedsettende ting i andres kommentarfelt og når du for eksempel svarer på kommentaren så blir bare svaret på den verre en den første.

 

Jeg har sluttet å ta den verste høytidelig for så mye tull og løgnaktige påstander den personen klarer å presse ut av seg som om hun har hjulpet meg med sine blogginnlegg det er bare tull og tøys, for der måtte det år med psykologer og leger ikke en på en blogg  som egentlig burde fått hjelp av en psykolog selv for sin lystløgneri.

 

Den personen ser jo bare andres feil og aldri sine egne og dem er det nok mange av men nei da dem ser denne personen ikke…..

 

 

ANDRE TING SOM GJØR MEG SINT OG VIL VERGE DEN DET GJELDER ER:

 

 

NR 1: Mobbing ute på gaten når en gjeng med barn kommer og jeg hører at de sier stygge ting om hverandre da går jeg inn og prater til dem for mobbing er det verste jeg veit for jeg veit hvor vondt det er og være den som blir mobbet både fysisk psykisk og verbalt, så når jeg hører og ser det så klarer jeg ikke og la være og si noen vel valgte ord til dem alle .

 

 

NR 2: Uærlighet og urettferdigheter det er også ting jeg ikke tåler mye av før jeg sier min mening.

 

NR 3: Når voksne er slem med barn og dyr det er ting som gjør meg både sint og lei meg.( Det siste her gjelder alle mennesker som er slemme mot dyr for de kan ikke verge seg selv)

20 kommentarer
    1. Sverta vet verken ut eller inn nå.Alle hennes forsøk på å sverte og lyve om oss andre har falt tilbake på henne selv og det får henne til å fremstå som en kverulerende,løgnaktig provokatør.Hun er dessuten helt fra seg nå etter at tarotkortinnlegget blei en ubetinget suksess.Hun vet ikke annet å gjøre nå enn å gjøre patetiske forsøk på å få sympati,noe som både innlegget om “når jeg er død,kan dere ha det så godt med deres samvittighet” og “alle hater meg,men jeg skjønner ikke hvorfor” tydelig viser.
      Vi har ledd sist og vi har ledd best og det vet hun godt.Ikke la noe av det som kommer fra sverta gå inn på deg.Det er en grunn for at hun kalles Eplekjekke-sverta.
      Alt det andre du never,er jeg enig med deg – nulltoleranse !
      Ha en fin dag 🙂 Hilsen synskepeggy.

    2. synskepeggy: Nei hun skal ikke få knekke meg så hun kan bare stå på i bloggen min om hun vil for på meg preller det av som vann på gåsa. Det var en liten advarsel til alle andre som hun prøver seg på.

      JA JEG BLIR SINT JEG, OG TENKER STAKKARS FOLK PÅ DE ANDRE PUNKTENE.

    3. synskepeggy: Jeg fant ikke det innlegget hun har vel fjernet det som hun pleier, ville hatt moro av og lese akkurat det innlegget jeg leser ikke hennes blogg til vanlig men jeg trenger en god latter i dag…

    4. Hvem har opphøyd deg og disse såkalte englevennene dine til å tro at dere og da mener jeg kun dere har lov til å “trakke” andre bloggere ned i driten? Hva pokkern feiler det sånne mennesker! Jeg er glad dere ikke er mine foreldre. Har du ikke selvinnsikt nok til å se at dere rett og slett er ufyselig mot andre bloggere , med andre bloggere mener jeg spesielt to stykker som til daglig blir hetset over en lav sko av deg og synskepeggy og ikke minst engelen Torill K. Jeg har dessverre ikke blogg selv, men jeg frister å lage en bare for å skrike med store bokstaver om nettopp dere tre “englene” !! Synes du det er ok kotyme at foreks. Synskepeggy kaller en blogger for sverteinger eller veskeguri… Er det innafor og ikke “mobbing” i dine øyner? Hva om jeg begynner å kalle deg for “skrikeguri” For det er det du er? og nestemann for svertepeggy og sistemann for løgneguri? Syns du det er en ålreit beskrivelse av dere tre? Du syter og lager et innlegg om at en person skryter på nettet av å ha hjulpet deg med psyken….. Noe som du selv sier ikke stemmer , men at du har fått hjelp over år av en psykolog….. OK … Da kan jeg bare av å observere oppførselen din her på blogg……gi deg et tips du bør følge! Bytt Psykolog….. For den du har brukt har ikke klart å gjøre jobben sin! Har du aldri fundert over at observerer du bråk på bloggene….. Så er alltid disse to sjelevennene dine innblandet!! Hmmmm.. Det var/er rart…. Lurer på hvorfor!! En ting til jeg lurer på…….. Når kommer konspirasjonsteorien om at jeg garantert er en av disse bloggerne som dere koser dere med å hetse! Det kan jeg avkrefte med engang.. Jeg er garantert ikke det! Jeg har bare sett meg lei på hetsingen dere holder på med! Skam dere… Du har nok ikke bein nok i nesa til å poste ut denne kommentaren , så ynkelig som du fremstiller deg! Spyr av dere alle tre!!!

    5. Hva er forskjellen på min anonymitet mot din? Seriøst!!! Hva med svertepeggy da? Teller ikke hun med i anonymiteten hun da? Stikk huet i jorden, og kom oppigjen når du har kommet på noe bedre å skrive om din knøl!! Seriøst!

    6. Du skjønner fortsatt ikke en dritt du skrikeguri! Ja, jeg har lest innlegget…. Jeg leser også kommentarene du og svertepeggy skriver! Så kanskje både du og svertepeggy bør lese innlegget flere ganger sånn at dere ser møkka dere tafser ut av tastaturet når dere skal kommentere! Jeg spyr fortsatt!!
      Synes du det er hyggelig å bli omtalt av meg på denne måten? Kan du kanskje tenke selvstendig og tro at disse du skriver nedsettende om heller ikke synes det er hyggelig å bli omtalt og hetset rundt om på bloggene av dere vennligsinnede “sjeler” som har sånn omtanke for mobbing og hetsing på nett?

    7. Hahahahaha!!!! Så smart du er.. Ta opp rullegardinen din og se at din og vennene dine sin oppførsel er helt på jordet!! God jul!! Skrikeguri!! Ta deg en tur innom slarveposten.blogg.no og les historien om “sjelevennene” dine. Så går det kanskje et lys opp for deg om hvordan noen i åresvis er omtalt på bloggene nettopp fordi de hetser alle de ikke liker!

    8. Ta deg sammen “Lolle”! Den kommentaren fra deg var usmakelig fra din side, og hører ikke hjemme
      på bloggen til Aud Marit!
      Vær så snill Aud Marit! Ikke la dennen feige anonyme “Lolle” ødelegge for deg <3
      Ønsker deg en kjempefin mandagskveld 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    9. Toril sin hverdag med musikken: Nei da det skal mer til en det, jeg har begynt og la det prelle av som vann på gåsa jeg.

      Har du hatt en fin helg på utstillingen med Elvis pusen og den andre som jeg ikke husker navnet på.

      Klem fra meg og Elvis gutten min.

    10. Aud-Marit: Det er bra å høre!
      Jo det gikk kjempefint med Elvis og Dixie på utstillingen i Falun i helgen. Lørdag fikk Elvis IP (internasjonal premier) tittel, og søndag fikk han sitt første cert i sin nye klasse. Dixie fikk sin IP-tittel søndag 🙂 Jeg er kjempefornøyd 🙂
      Var langt å kjøre da, men en kjempekoselig helg hvor jeg traff mange av mine abyssinervenner 🙂
      Ønsker deg en kjemepfin og god natt 🙂
      Purr, purr, fra Toril og kattene

    11. Toril sin hverdag med musikken: kjempe bra at det gikk bra for dem begge, langt å kjøre ja. Fint at dere koste dere jeg har tenkt veldig på deg og pusene.

    12. Forsvarstaler her er allerede mistenkt for ryggsleiking i en annen blogg,og det er som forventet.Noen kan man bare ikke hyggelig mot uten risiko for anklager om bla.ryggsleiking,det er trist at det er sånn realiteten er.
      Ha en flott dag 🙂 Hilsen synskepeggy.

    13. Lolle!!!: seriøst ro deg ned litt nå så du ikke får hjerteinfarkt. Og hjerneslag og det som verre er, er det noen som jeg ville kalt svertelolle jeg er ikke med i den trekløveren du snakker om. jeg står helt alene i dette sjøslaget som du lager her. Du er et av de største nett trollet her inne kom deg av gårde et annet sted og gjør ugang. Du får bare starte en blogg fritt for å ikke lese den.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg