DET ER EN TING SOM ER SIKKERT HER I LIVET…

 

 

 

 

 

 

 

Ja det er en ting som er sikkert her i livet er at ingen har overlevd, og med det så er jeg ikke redd for døden.

 

For med den så slipper jeg alle de smertene som jeg har i mitt liv jeg lever med dem 24/7 i det fysiske jeg har leddgikt og pollynevropati ,og de psykiske smertene angst og depresjonen gir og det å være deprimert er ikke en vanlig nedtur eller en dårlig dag som mange sier det er et rent helvete i måned vis.

 

Men husk en ting at livet er faktisk farlig for ingen har jo overlevd og det er veldig ofte de beste som dør først, noen dør i ung alder hva er rettferdig i det tilfellet men det er jo ikke noe rettferdig het i det henseelsen men det er jo ikke noenting i dette tilfellet som bestemmer når og hvordan du skal dø.

 

Men uansett så er det vondt for dem rundt deg uansett om personen er  ung eller gammel for det er alltid noen som er glad i den personen som dør, mange forskjellige måter å reagere på i en sorg prosessen noen BLIR SINTE andre fornekter og andre klarer å GRÅTE med en gang .

 

JEG ER IKKE REDD FOR DØDEN, HAR IKKE LYST TIL DET MEN IKKE REDD….

2 kommentarer
    1. Jeg er heller ikke redd for døden,tvert i mot og jeg gleder meg til gjensynet med min sønn,som døde i en ulykke 24 år gammel – og min mor,som døde brått og uventet.
      Det er ikke tanken på døden som gjør meg trist,men tanken på å forlate dem som blir igjen her.
      Hilsen synskepeggy.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg