NÅ HAR JEG EN DRØM OM Å FÅ EN HEL NATTSSØVN….

 

Jeg har et ønske om å få en god nattssøvn, men jeg veit at det ikke kommer til å skje for jeg har for store smerter i kroppen i kveld så det kommer til å holde meg våken i hele natt. Men jeg ønsker dere alle andre en riktig godnatt.

 

Men først så må jeg ut med lille Elvis gutten min så han får tisset på søppelskuret vårt og ellers det han skal gjøre før vi kryper til sengs, jeg skal også ta noen smertestillende så kansje jeg får sovet litte gran.

 

Så skal jeg kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna,for så skal jeg ta en titt på baksiden av øyelokkene mine og se om jeg får meg noen timers søvn.

 

SÅ DA STÅR DET IGJEN OG SI NATTI NATTA TIL DERE ALLESAMMEN,OG SÅ SEES VI PÅ BLOGGEN I MORGEN..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg