HERREGUD SÅ MYE RART MAN SER I TRAFIKKEN……

 

Herregud så mye rart som skjer i trafikken i dag opplevde jeg at en godt voksen mann som kjørte av veien, da jeg kom bort til ham så spurte jeg om hvordan han hadde det og da svarte han bare bra men hvor ble det av telefonen min jeg fikk ikke fulført meldingen jeg satt og skrev da jeg kjørte av veien.

 

Ikke ring politiet for da mister jeg jo lappen for du sier vel hva som skjedde og hva jeg drev med da jeg kjørte bil, men jeg ringte jeg for dette er et av de menneskene som trenger en oppvåkning av en farlig situasjon få han ut av trafikken for han er en livsfarlig trafikant.

 

Så jeg håper han lærte at man må ha full oversikt i trafikken tenk om han hadde kollidert med noen eller satt alle andre i det trafikk bildet, skal man svare på en melding så må en kjøre inn i en busslomme og stoppe for da er man ikke i fare for andre jeg trodde folk hadde lært av alle de store døds ulykker som har med uoppmerksomhet.

 

Det skulle ha vært fast opplegg i trafikkopplæringen på alle trafikkskoler men det er det jo ikke, det ser ikke slik ut for det er så mange nesten ulykker på grunn av mobilen at de skal svare på en melding eller se hvem som har ringt eller ringer.

 

NÅR DERE SKAL BRUKE MOBILEN SÅ KJØR INN PÅ EN BUSSLOMME OG STOPP BILEN SÅ ER DET MANGE LIV SOM BLIR SPART FOR SMERTER!!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg