NÅ HA MOBBEN FRA NOUW BEGYNT HER INNE OGSÅ…

 

Da har ei som blogget her inne begynt å kaste dritt på meg her inne også men hun kommer nå fra nouw men jeg gidder ikke en gang og godkjenne kommentarene hennes, en bygde orginal fra Trøndelag så hennes kommentarer gidder jeg ikke en gang å lese for jeg veit at det bare er dritt og galle som kommer ut fra den kjeften .

 

Godt at jeg har satt kommentarer til godkjenning før de blir postet på bloggen, jeg svarer på alle kommentarene fra de som jeg godkjenner og det er alle utenom dem fra henne fra nouw.

 

HVORDAN KAN HUN FÅ STOPPET KOMMENTARENE FRA HENNE?

 

22 kommentarer
    1. Nei jeg kjenner henne ikke… Jeg har aldri hatt noe med henne å gjort, annet enn at jeg har sett noen kommenter til andre her på Blogg.no…

    2. Det kan være den samme som herjer i min blogg og har gjort det siden 2010.
      Er det henne så kaller jeg henne for Eplekjekka Sverteinger på grunn av hennes ufyselige oppførsel.
      Hilsen synskepeggy.

    3. Huff! Jeg skjønner kjempegodt hvem dette er, for hun har holdt på i mange år på blogg.no under forskjellige nicknavn.
      Første gangen jeg kom over denne damen var hos en bloggvenninne som heter Linn Elisabeth som hadde et ublidt møte med denne bloggeren. Linn Elisabeth tok et kraftig oppgjør med denne bloggdamen. Se bare her: http://linnelisabeth.blogg.no/1227205848_bitcfight.html
      Denne bloggeren la meg for hat i januar 2009 etter at jeg skrev et blogginnlegg på min daværende blogg som hun var uenig i. Bloggeren kom inn på kommentarfeltet mitt og begynte å krangle og bråke med meg og mine lesere. Det endte med at bloggeren skrev et blogginnlegg hvor hun beskyldte meg og en bloggvenninne (barndomsvenninne) for å være psykopat. Den gangen ble bloggeren sin blogg slettet fra blogg.no sin side, men bloggeren laget seg ny blogg dagen etter.
      Etter det har bloggeren dratt fram gamle konflikter helt uten forvarsel.
      Hvis du ser på Synskpeggy sin blogg, ser du hvordan hun har herjet der siden Synskpeggy begynte å blogge i 2010 under forskjellige nicknavn.
      Denne bloggeren har skremt flere bloggere bort fra blogg.no.
      Jeg anbefaler deg å bare overse henne så godt du kan. Noe annet råd har jeg ikke å gi deg, men skjønner det ikke er noe morsomt når du får ufine kommentarer fra vedkommende.
      Ønsker deg en kjempefin onsdagskveld 🙂
      Hilsen Toril

    4. synskepeggy: Ja det ser slik ut på måten hun skriver på, hun har hatt blogg her inne også. Har sett noen kommentarer inne hos deg og sett og det er henne..

    5. Toril: Jeg har vært innom synskepeggy sin blogg fy så mye fælt den dama får presset ut av seg. Selvfølgelig skal jeg bare overse henne for det måtte jeg på nouw også.

    6. Uh, skjønner jeg leser altfor lite blogger, for jeg har aldri sett noe til ei sånn ei. Synd noen alltid må ødelegge. Men det er vel en diagnose eller ti på henne.

    7. Jeg råder deg til å poste kommentarene fra Eplekjekka Sverteinger,da får alle se hvordan hun holder på.Og så er det litt greiere å diskutere kommentarer som alle har sett.Jeg mener at om man skal diskutere kommentarer man har fått så må man poste dem også.
      Eplekjekka Sverteinger og bloggvenninen Kverulerende Hysteriske Veskeguri har begge to skrevet innlegg etter innlegg om ufine kommentarer de skal ha fått (bla.fra meg) men ingen har sett kommentarene de skriver om,og jeg vet med hundre % sikkerhet at jeg aldri har skrevet noe som helst i deres blogger.
      Ha en fin dag 🙂 Hilsen synskepeggy.

    8. Huffda…. Hun må bare prøve seg å gå innpå bloggen min å slenge dritt, for jeg kommer ikke til å godkjenne kommentarene hennes om hun så prøver seg! Hadde vært interessant å sett hva hun kom til å skrive. Rart at hun ikke har tatt turen innom bloggen min da 😛 Hun er vel for dum til det da sikkert 😛

    9. Sølvi Birgitte Wærness: Nei jeg har ikke godkjent noen kommentarer fra henne på denne bloggen,og jeg har slettet den bloggen hun heriet mest på for et år siden og bloggen min på nouw har jeg også slettet.

      Jeg har bestemt meg for å ikke ta imot mer dritt fra den dama der.

    10. Okei skjønner. Håper hun holder seg unna da! Hater folk som slenger dritt til andre…. Skjønner ikke hvorfor de skal holde på slik på andre sine blogger… :/ De skulle vært tvangsinnlagt på lukket avdeling!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg