DA ER TIDEN INNE FOR Å LEGGE SEG PÅ LADING…

Heisann alle mine flotte lesere. 

 

Nå sitter jeg og tenker på at det er på tide å gå ut med lille Elvis gutten min så han får tisset på søppelskuret og gjort det han skal før vi kryper til køys, så skal jeg kneble beinhaugen og krype godt innunder dyna for nå er jeg så trøtt og sliten at jeg ikke klarer å holde meg våken lenger. 

 

 

Så nå skal jeg ta en titt på baksiden av øyelokkene mine for nå glir dem igjen hele tiden så det tar så lang tid å skrive dette innlegget, så nå skal jeg legge meg på lading. 

 

SÅ NÅ STÅR DET IGJEN Å SI NATTI NATTA TIL DERE ALLESAMMEN OG SOV GODT FOR DET SKAL JEG GJØRE.. 

 

2 kommentarer
    1. Hei ☺
      Ja, det er godt å legge seg til lading, hvis man får sove 💤
      Ønsker deg god bedring med leddsmertene og at du får lada deg opp så godt det lar seg gjøre.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg