HEI JEG ER NY HER INNE OG JEG KOMMER FRA NOUW.

 

Heisann folkens!! 

 

 

Jeg har funnet ut at jeg vil prøve meg her inne for her har jeg hørt at jeg kan nå ut til flere enn på nouw, håper dere kunne ønske å følge meg her inne. 

 

 

Det er jo veldig fint om dere vil følge meg her inne for da har jeg noen å følge og lese bloggen din også, for det er spennende å se hva dere skriver om også. 

 

 

Helt ny er jeg jo ikke men det er ett år siden jeg hadde bloggen min Her inne og det var maritjohansen min forrige blogg her inne, og ønsket meg tilbake hit. 

 

 

DERE FÅR HA EN GOD ETTERMIDDAG /KVELD VIDERE ALLESAMMEN… 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg