1 søndag i advent og det er fire uker til jul.

 

 

 

Jeg skal ikke stresse med å bake eller noen verdens ting jeg tar og gjør det jeg rekker til jul, det jeg ikke rekker det rekker jeg ikke sånn er det bare. Jeg startet i fjor og lage min egen tradisjon på julen og skal fortsette med det i år, skal ikke feire julen med noen andre enn meg selv og tv så hva skal jeg stresse med ikke veit jeg. Det blir ingen dyre vaner for det kan jeg ikke på noen måte gjøre, det sier stopp av seg selv det veit ikke hva jeg skal gjøre som julemiddagstradisjon enda men det kommer etter hvert. Skal sette fram noen få nisser og sette fram juletreet på lillejulaften og tar det vekk før nyttårsaften for da er jula over her i huset.

 

Skal kose meg med maling i adventstiden og se på håndball VM for kvinner det er en toppers adventstid i mine øyne, skal feire bursdagen min med noe godt i glasset kanskje en juleøl eller julebrus ikke veit jeg enda det stresser jeg heller ikke med har aldri vært noe glad i å feire meg selv. Men kanskje skal jeg gjøre det fredag den 3.desember, er ikke rundt tall for det var det for to år siden jeg feiret ikke stort da heller disse års dagene er jo bare ett tegn på at jeg bare blir ett år eldre enn i fjor og at jeg begynner å bli gammel sånn er det med den saken.

 

Nå skal jeg ut å gå meg en tur i ny snøen får håpe den blir liggende og at det ikke blir mildt, for da blir det bare hålke føre å det liker jeg ikke det er også ett tegn på at jeg blir eldre haha.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg