1 Desember så nå er desember i gang da.

Reklame | Bodylab.

 

Ja så var det første desember og husk en ting i dag, bytt batteri i brannvarsleren desember er den store brann måneden. Jeg slipper det for jeg har Sector alarm så skjer det noe her så kommer det en telefon derfra og så kommer brannvesenet og alt annet som trengs, men til dere med vanlig brannvarsler hver så snill å bytt batteri i den så slipper dere å være redd for at dere ikke blir varslet hvis uhellet er ute. Behøver ikke skje noe heller men la det bli en vane og skift batteri første desember hvert år, det gjorde jeg når jeg hadde vanlig brannvarsler.

 

Nå er det bare to dager til EM i Danmark for de norske håndball jentene, ja selvfølgelig alle de andre landene i Europa også da. Og den dagen så har jeg fødselsdag den 03.12 1969 ble ei lita tulle med øyne blå født på Kongsberg sykehus, den dagen skulle vi egentlig flytte til Vardø men jeg og min mor måtte vente ei uke så vi kom etter pappa reiste først så kom vi dit opp ei uke etter at jeg var født.

 

Klikken generere ca 1 krone pr klikk til meg.

 

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

 

Bodylab Carbs (1 kg)//Bodylab Proteinpannekaker (500 g) – Chocolate Chip//Occlusion Training Bands Legs & Arms (2 sett)

2 kommentarer
      1. Nei jeg bodde der når jeg var liten, og fram til 2 klasse så jeg bodde der i 8 og et halvt år. Nå bor jeg i Kongsberg igjen, men jeg har ett stort ønske i livet å det er å få en tur oppover til Vardø igjen det var det beste stedet jeg har bodd i hele mitt liv.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg