1 desember ny måned nye muligheter.

 

 

 

Det er 1 desember og det er første søndag i advent, god og stå opp til -11 grader ute men det er varmt og godt inne. Har lest meg igjennom noen blogger og tok meg noen kaffe kopper og noe og bite i mange sier at frokost er det viktigste måltidet på dagen, jeg spiser litt for det må jeg på grunn av medisiner som jeg må ta for og ta smerte toppen som jeg har det er ikke alltid det gjør det.

 

I dag så tenner de julegrana både på laagendalsmuseet og i byen her de starter på museet med god gammeldags jule gate tenning med mye aktiviteter både for barn og voksen, det koster penger ja en stor del også hvis du har stor familie som skal ditt de starter klokken 13.30 og holder på der til klokken 17.30 da masjerer de bort til kirketorget som de skal tenne julegrana det mest koselige med det er at da får jeg og Elvis med oss fakkeltoget og nissekorps som er en del av Kongsberg guttemusikk. Alltid like koselig den delen og se alle barna som skal over ditt for å få pakke av nissen, ja både store og små barn voksen er jo de store barna her de pleier og stå først i køen for å få godte poser til barna sine sier de i alle fall.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

Aud-Marit..

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg