Vinterens siste krampetrekning får en håpe.

 

 

 

Bildet er fra i høst.

 

 

Når du våkner til snø på verandaen så må man si at det er vinterens siste krampetrekning, nå venter jeg på sommeren med fint vær og godt og varmt for nå er jeg lei av snøen og vinter.

 

På søndag skulle egentlig sønnen min konfirmeres men det er blitt avlyst, han skal ikke bli det før den 30 august syntes litt syn i han for han hadde gledet seg til denne dagen. Jeg er litt glad for det så jeg kan få spart opp til en pengegave til han, i den sammenheng så lurer jeg på hvor mye som er vanlig å gi til sine barn til konfirmasjon? Hadde vært fint om noen ville svare på dette spørsmålet mitt, sånn at jeg kan begynne å sette av til han.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei. Man gir etter hva man har råd til. Noen gir 500,- og noen veldig mye mer. Vi ga vår datter en gave og 2000,- . Om du har råd til å gi 1000 kroner, så er det en fin gave. Uansett hva du gir, så vil det nok bli satt pris på. Ut i fra det du sier om barna dine på bloggen, så høres de ut som noen fine, fornuftige gutter.

      1. Ok så da kan jeg gi det jeg faktisk har råd til, det er ikke mye men det blir da litt.

        Ja de er noen fine og gode gutter, de blir glad uansett hva de får av mamma.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg