Vinterens siste krampe trekning får en håpe.

 

 

 

Da jeg tittet ut av soveroms vinduet i dag så ble jeg i grunn litt sur, men det skal ikke gå utover dere eller noen andre for dette var det jeg så snø igjen. Trodde vi var ferdig med vinter nå, ja jeg er litt over gjennomsnittet glad i vinter men nå kunne den latt være å komme tilbake. Her har det vært bart i flere uker og vi har fått se mange av de fine vår og sommerblomstene alt, nå så jeg fram mot sommer og sol men så kom dette Hvite teppet og la seg over alt trist men sant.

 

Jeg skal da ut på tur uansett jeg driter i været sånn omtrent bokstavelig, fins ikke dårlig vær bare dårlige klær. Så det er bare å ta på seg sko og jakke å traske ut på tur, jeg elsker å gå tur så det skal bli godt uansett snø eller ikke ut skal jeg. Dagen blir så veldig lang hvis jeg ikke kommer meg ut på tur, humøret blir dårlig også og det vil jeg ikke ha noe av.

 

Ønsker dere alle en riktig god dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
      1. Her har den faktisk lagt seg, ble lettere irritert når jeg så det. Men den blir jo ikke liggende lenge nå så det gjør jo ingenting.

        Ønsker deg en fin dag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Dumt med den snøen. Her er det ventet snø til helga, men tenker at det tiner nå unna likevel. Ha en fin ettermiddag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja men nå er det regnet bort og det er kjempebra, er faktisk dritt lei hele vinteren. Håper bare det ikke kommer mye snø hos dere i helgen da, ja det tiner igjen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg