Vi med dårlig råd er vi vanlig folk eller er vi ikke det bare lurer.

Reklame | Gymgrossisten.

 

 

 

Det å måtte ha dårlig råd nesten til en hver tid, og verre blir det for å si det sånn alt blir dyrere. Ja jeg veit det blir dyrere for alle men for noen så er det verre enn for andre, jeg skal ikke klage på min egen økonomi jeg skal ta det opp for dem som har det virkelig ille. Det blir jo ikke noe bedre når renta går opp, prisene på mat og andre varer, bensin og strømprisene som er himmelhøye om dagen, skal det virkelig være slik at folk må la strømregningen ligge en stund til for de trenger mat på bordet til familien. Og så har vi Støre og co som sier at nå er det vanlige folks tur, lurer på hva han mente med vanlig folks tur eller heller så lurer jeg på hva som i hans øyne er vanlig folk.

 

For da er jeg og mange med meg som i mine øyne er vanlig folk, men det er ikke det i hans øyne for vi som hadde dårlig råd fra før har fått enda mindre kjøpekraft etter at han tok over regjeringskontorene og statsminister jobben og boligen og han som skrøt av at nå var det vanlig folks tur nei det er det ikke.

 

La ved en liten reklame sånn at jeg kan spe litt på inntekten min.

 

 

Lag dere en kjempefin dag for jeg regner med at de fleste leser dette i morgen tidlig. Håper bare at det er innafor.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

 

ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL//ICANIWILL

14 kommentarer
    1. Jeg tror Støre og co glemte å avslutte setningen… nå er det vanlige folks tur – til å betale mer? – til å få dårligere råd? Eller som du sier – han vet ikke helt hva vanlige folk er…
      Håper dagen din blir fin 🙂

      1. Ja du sier/skriver noe der det at han glemte av slutningen for det er jo det vi alle gjør, og de med dårlig råd fra før får det enda verre.

        Dagen min blir nok kjempefin for jeg skal ha samvær med min yngste sønn i dag.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hele oppveksten hadde vi lite og mange år når barna var små og jeg er svært takknemlig for nå å ha nok og slipper å være bekymret for økonomi for det er et sant helvete og jeg tror det var med på å gjøre meg syk, så panikken for alt som blir dyrere, den forstår jeg godt. Nå bor jeg der strømmen er billig og der forstår jeg heller ikke, hvorfor den må være dyr, men drivstoff trenger vi.

      1. Jeg forstår godt hvordan du hadde det, for akkurat det kan jeg sette meg veldig godt inn i for føler det på kroppen hver dag. Her jeg bor er ikke strømmen billig her er strømprisene skyhøye, jeg trenger ikke annen drivstoff enn det jeg får tak i i dagligvare butikken og der er det dyrt nok nå syntes jeg da.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Ja, man kan lure på hva som skjer. Alt blir bare dyrere og dyrere og jeg er redd at vinteren vi går i møte blir svært tøff for mange. Jeg ønsker deg en fin sommerdag!☀️Varm klem fra meg.💐

      1. Hvis vinteren blir kald så må jeg spare på strømmen uansett, er jo bare å ta på meg mer klær for strømmen er jo dyr nok i dag som den er. Ja denne vinteren blir veldig hard for mange det er sikkert og vist, strøm må man jo bruke for både oppvarming og matlaging men da det blir varmt nok så er det bare å skru av varm ovnen det kommer jeg til å gjøre.

        Det har vært en kjempefin dag med min yngste sønn.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    4. Jeg skjønner heller ikke hvem som er vanlige folk altså! Det går over stokk og stein nå! Lurt med litt reklame på blogg når du har muligheten til det. Jeg klikker og kikker 🙂

      1. Ja nå går det virkelig over stokk og stein, nei får si som ei som kommenterte her i går han glemte siste del av setningen. At det vanlig folks tur til å betale, for det er jo faktisk det vi gjør til den store gullmedaljen.

        Ja jeg bruker reklame i innleggene når det passer sånn og har muligheten, blir jo litt ekstra av det.

        Å da må jeg virkelig takke for klikkene.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

      1. Jeg lurer virkelig på det, men det kan jo være at han Støre og co har glemt siste del av setningen. Den skulle kanskje se slik ut som dette nå er det vanlig folks tur til å betale, og det dyrt sier jeg bare. Så ja det er tvert imot, jeg lurer virkelig som sagt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg og dine.

    5. Regjeringen Støre er utvilsomt den mest ubrukelige regjeringen på denne siden av unionsoppløsningen! – Og det verste er jo at opposisjonen ikke er stort bedre, da all fornuft tilsier at det regelrett skulle haglet mistillit over denne katastrofen av et styre! Herregud, tre år til med dette her, så har de brått herpet hele velferdsstaten!

      1. Er så enig med deg i at dette styre og stell er en katastrofe, ja ikke bare Støre og co men hele regjeringen ja hvor er de mistillit for de mener at nå er det vanlige folks tur men de glemte nok den siste delen av slagordet sitt som var at det faktisk er vanlig folks tur til å betale. Ja den velferdsstaten blir nok snart noe helt annet enn velferd der er vi enige.

        Er helt enig med deg.

        Ønsker deg en kjempefin lørdag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg